באלוטלי מתרחק מליברפול, ריאל החתימה בלם בן 17

באלוטלי. Why always me?
באלוטלי. Why always me? | צילום: Gettyimages

בלוג העברות: צ'לסי וסיטי נאבקות על סטונס, יובנטוס רוצה את בנאטיה

(גודל טקסט)

היום אנו סוגרים חודש ראשון של העברות בחלון הקיץ, אבל לא מן הנמנע בכלל שהחדשות הגדולות של הפגרה עוד לפנינו. יעקב זיו עושה לכם סדר בבלוג ההעברות שמתעדכן כאן לאורך היום.

17:17

ריאל מדריד חושבת על העתיד ורוכשת שחקנים צעירים. הבלאנקוס החתימו את בלם נבחרת ספרד עד גיל 19, חסוס ואייחו מסראגוסה,

ריאל שילמה על ואייחו, שרק בנובמבר הקרוב יהיה בן 18, 5 מיליון יורו לסראגוסה בליגה השנייה. בנוסף חתם גם השוער דאריו ראמוס מסראגוסה חתם בבלאנקוס תמורת מיליון יורו. ואייחו יושאל חזרה לסראגוסה לעונה אחת ויהיה שחקנה של ריאל מדריד החל מהקיץ הבא. ואייחו, שנחשב לאחד מבלמי העתיד של ספרד, אמור לבוא על המשבצת של סרחיו ראמוס. למרות שהוא שייך לנבחרת עד גיל 19 של ספרד הוא כבר רשם הופעת בכורה בנבחרת עד גיל 21 ונבחר ל-11 של העונה הליגה השנייה.

16:00

החלוץ פייר-אמריק אובמיאנג האריך את חוזהו בדורטמונד בחמש שנים נוספות.

14:00

ארסנל הודיעה על הארכת חוזיהם של הקשר הספרדי סנטי קסורלה ושל החלוץ תיאו ווקלוט.

11:00

מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס, בחר שלא לכלול את החלוץ מריו באלוטלי בסגל לשני משחקי ההכנה של הקבוצה לעונה – מול הלסינקי הפינית ומול סווינדון. נראה שדרכו של האיטלקי במועדון הסתיימה והוא כבר הוזכר כמועמד להגיע לסמפדוריה.

10:45

יובנטוס מודאגת מהיכולת שלה בהגנה ולפי העיתון 'קוריירה דלו ספורט', רוצה לחזק את ההגנה מיידית במהדי בנאטיה מבאיירן מינכן ששיחק לפני שנתיים ברומא והיה אחד הבלמים הטובים בליגה. מחירו עשוי להיות 25 מיליון יורו. יובה גם רצתה קודם לכם את דוידה אסטורי ששיחק בעונה החולפת כמושאל ברומא. 

 

10:30

החתמתו הצפויה של אנחל די מאריה בפאריס סן ז'רמן תיצור לפי העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' אפקט דומינו. העיתון 'ל'אקיפ' פרסם הבוקר שדי מאריה יוצג בשבוע הבא במדי פ.ס.ז' שתשלם עליו 63 מיליון יורו והוא יהיה השחקן עם סכום הרכישה השני הכי יקר בצרפת, אחרי אדינסון קבאני שעלה 64 מיליון יורו. הוא יחתום עד 2019 וירוויח קצת יותר מ-10 מיליון יורו לעונה. 

בתוך כך פרסם ה'דיילי סטאר' שלואי ואן חאל יקנוס את די מאריה במשכורת של שבועיים בגלל שלא הופיע למסע המשחקים של מנצ'סטר יונייטד, למרות שרשמית הוא עדיין שחקן הקבוצה. ואן חאל אמר לראשי הקבוצה שדי מאריה השפיל אותו וגרם לו להרגיש מובך לאחר ש-LVG היה בטוח שהשחקן יגיע למסע המשחקים ואף תכנן לבקש ממנו להישאר. 

היו לשניים ימים יפים יותר. ואן חאל ודי מאריה

לפי העיתון הקטאלוני, ברגע שהוא יחתום במנצ'סטר יונייטד – תסכם הקבוצה עם פדרו מברצלונה, שמצידה רוצה כמחליפו את נוליטו מסלטה ויגו. ברסה רוצה להשאיר את פדרו עד אחרי גמר הסופרקאפ האירופי נגד סביליה ב-11 באוגוסט, אלא שיונייטד יכולה לשחררו באמצעות תשלום של 30 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו. 

09:45

ב'דיילי אקספרס' פורסם שארסן ונגר מעוניין להחתים את סרחיו בוסקטס מברצלונה. התותחנים עשויים לפנות לברסה בקרוב, אבל ספק אם בקבוצה יסכימו לשחררו. סרג'י רוברטו שהיה בדרך החוצה עשוי להישאר אחרי ששיכנע באימונים ובמשחקי ההכנה לעונה.

ליברפול רוצה עדיין להחתים את שחקן הכנף הרוסי של ריאל מדריד דניס צ'רישב, שמחירו 15 מיליון ליש"ט. 


צ'ירב במדי ריאל מדריד. מחכים לו באנפילד (Gettyimages)

09:00

קשר נאנט ז'ורדן ורטו המריא לאנגליה, שם יערוך בדיקות רפואיות לפני שיחתום באסטון וילה. הקבוצה תשלם עליו 2 מיליון ליש"ט. 

אדין דז'קו סיכם את תנאיו ברומא. כעת כל שנותר כדי להשלים את העסקה הוא סיכום בין מנצ'סטר סיטי לג'יאלורוסי על סכום ההעברה.

 

לפי ה-'דיילי מייל', אברטון תהיה מוכנה לשחרר את ג'ון סטונס לצ'לסי רק תמורת 30 מיליון ליש"ט והיא רוצה בנוסף את ויקטור מוזס, חלוץ צ'לסי שחזר לקבוצה מהשאלה. מנצ'סטר סיטי אף היא רוצה את סטונס.

08:30

קריסטל פאלאס בדרך לרכוש את קונור וויקהאם, ילד הפלא של סנדרלנד שלא הצדיק את עצמו. פאלאס מוכנה לשלם עליו 7.5 מיליון ליש"ט. ב-2011 הוא נרכש על ידי ה"חתולים השחורים" ב-9 מיליון ליש"ט וכבש רק 11 שערים ב-49 הופעות. בין לבין אף היה מושאל ללידס יונייטד. 

ניוקאסל רכשה את החלוץ איבן טוני מנורת'המפטון טאון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי