צפו: מתאבקי ה-WWE כיבדו את זכר פייפר

כל המתאבקים הגיעו לחלוק כבוד אחרון
כל המתאבקים הגיעו לחלוק כבוד אחרון |

Raw: מחווה יפה למתאבק שהלך לעולמו. וגם: הקברן מחפש נקמה

(גודל טקסט)

מחווה מרגשת הייתה הלילה ב-Monday Night Raw, כאשר התכנית נפתחה כשכל סגל המתאבקים נמצא על במת הכניסה, כולל הבעלים וינס מקמהן. האתלטים יחד עם הקהל, כיבדו את זכרו של 'ראודי' רודי פייפר באמצעות 10 צלצולים בפעמון. בהמשך המופע הוקרנו רגעיו הגדולים של מתאבק העבר שהלך לעולמו בסוף השבוע האחרון בעקבות התקף לב.

 

 

פרט לאירוע המכובד, שידרו עסקים כרגיל. אלוף ה-WWE, סת' רולינס, ניצל את היעדרותו של ג'ון סינה בשל שבר באפו (שנגרם על ידי רולינס), וקרא לו לקרב בסאמרסלאם שבו יתחרו השניים על תארי אליפות ה-WWE ואליפות ארה"ב בשיטת "המנצח זוכה בהכל". כאמור, סינה אמור להיעדר מספר שבועות ובספק לאירוע הגדול של הקיץ, אך האתגר כבר כאן.

 

אחרי שנעדרו מהפרק הקודם, ברוק לסנר ופול היימן חזרו ל-Raw בשביל לשלוח מסר לאנדרטייקר. "בפעם האחרונה שלסנר היה איתו בקרב, טייקר העביר את הלילה בטיפולים ואת המשך השבוע באשפוז. הקברן התחנן השנה לווינס מקמהן שייתן לו קרב חוזר ברסלמניה מול לסנר והבעלים סרב. למה? כי הוא ידע שמפגש נוסף יחסל לאנדרטייקר את הקריירה. כעת זה אישי מדי ואין מנוס מקרב. טייקר יבקר בסאמרסלאם ב'סופלקס סיטי'".

 

קרב השנה: הקברן התחנן למקמהן (אלבום פרטי)

 

גם 'סטון קולד' סטיב אוסטין קפץ בסיום התכנית בשביל לראיין את פייג' במסגרת הפודקאסט שלו. האירוע המרכזי של הלילה היה קרב משולש בין רומן ריינס, דין אמברוז ורנדי אורטון שהתמודדו מול בריי ווייאט, לוק הארפר ושיימוס, שהוצמד על ידי ריינס והביא להפסד האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי