ואן חאל סימן את מאנה, ברסה את נוליטו

מאנה. על הכוונת של יונייטד
מאנה. על הכוונת של יונייטד | צילום: Gettyimages

וגם: פנרבחצ'ה תנסה להחתים את ג'ון טרי ומארסיי מינתה את מיצ'ל

(גודל טקסט)

פחות משבועיים נותרו לסגירת חלון ההעברות, וזה הזמן לחיזוקים אחרונים לקבוצות שכבר החלו את העונה, עסקאות אחרונות גם לאלו שטרם פתחו במסע וכמובן שגם מספר עסקאות ענק שייסגרו עם הדד ליין. הבלוג של ספורט1 מסכם את השוק החם מדי יום.

 

 

18:05

כוכב העבר של ריאל מדריד, מיצ'ל הספרדי שאימן את אולימפיאקוס הוצג רשמית כמאמנה החדש של מארסיי והחליף את מרסלו ביילסה שהתפטר אחרי המחזור הראשון.

 

מנצ'סטר יונייטד פנתה במפתיע לסאות'המפטון כדי לרכוש את סיידו מאנה הסנגלי שהגיע בעונה שעברה מזלצבורג כמחליפו של פדרו שחמק ממנה ואמור לעבור לצ'לסי. מאנה כבשב עונה שעברה עשרה שערים ובהם את שלושת השערים הכי מהירים בפרמיירליג ב-1:6 על אסטון וילה ולכד את תשומת הלב של כמה קבוצות במהירות והטכניקה שלנו. ואן חאל שלטענת יונייטד ויתר על פדרו עדיין מחפש שחקן כנף מהיר.

 

17:32

ה'סקוטיש סאן' מדווח כי סלטיק עומדת לאבד את אחד מכוכביה המגן ההולנדי וירחיל ואן דייק שיימכר לאברטון או סאות'המפטון עד סוף החודש בהעברת שיא של 12 מיליון ליש"ט. 

16:01

עזיבתו הצפויה של פדרו לצ'לסי מעלה כעת את השאלה האם מישהו יחליף אותו בסגל. ממילא מי שיגיע לא יוכל להחליף אותו עד ינואר. נוליטו מסלטה ויגו שהוזכר כמועמד אמר: "אם ברצלונה באמת רוצה אותי אדבר עם סלטה ויגו".

 

אתלטיקו בילבאו עשויה להחתים את האוסטרלי הבינלאומי טומי אואר שחקן כנף שמאלי שהוריו ממוצא באסקי והיגרו לאוסטרליה. לפי חוקי המועדון רק שחקנים באסקיים או כאלה שיש להם שורשים באסקיים יכולים לשחק בקבוצה. כעת הוא משחק באוטרכט ההולנדית. 

 

אואר. "הבאסקי החדש" (gettyimages)

15:23

אינטר והמאמן, רוברטו מנצ'יני, רוצים להחתים את חוסה קאייחון מנאפולי. דייגו פרוטי שחקן סביליה בעבר עשוי להצטרף לאינטר.

 

ליברפול דחתה הצעות של רומא ובאייר לברקוזן להחתים את בלמה הצרפתי מאמדו סאקו.

15:00

גוקאן אינלר, קשר שווייץ ונאפולי בעונה שעברה, חתם והוצג ע"י לסטר, במדיה ילבש את החולצה עם מספר 33. בלסטר התגאו ששחקן שפעם ארסן ונגר העריץ חתם במועדון. 


08:30

צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נכנסו למלחמה עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת פדרו. לפי העיתון 'ספורט' הקטאלוני, סיטי הגישה הצעה לרכוש אותו ב-32 מיליון יורו, שני מיליון יורו יותר מהמחיר אותו מבקשת ברצלונה.

 

ה'דיילי מייל' מדווח שגם ז'וזה מוריניו נחוש בדעתו להחתים את פדרו לאחר שצ'לסי לא ממש תפקדה בשני המחזורים הראשונים בפרמיירליג. רומן אברמוביץ' אישר למוריניו לרכוש עוד שלושה שחקנים ומוריניו רוצה חלוץ. צ'לסי מוכנה כעת להילחם עד לרגע האחרון על החתמת פדרו בן ה-28. אם החלוץ יגיע לפרמיירליג הוא יגיע אחרי 15 תארים בהם זכה במדי ברצלונה ובאנגליה רק לבסטיאן שוויינשטייגר יש יותר – 18 תארים.  

08:15

פנרבחצ'ה הדהימה את צ'לסי כאשר הציעה לרכוש את ג'ון טרי שהוחלף בהפסד 3:0 למנצ'סטר סיטי. הקבוצה רוצה את טרי לקיץ הבא והחל מינואר תוכל לנהל איתו מו"מ מאחר שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. הקבוצה מוכנה להציע לו שכר של 2.5 מיליון ליש"ט לעונה ועוד בונוס שמן כדמי חתימה. 

08:00

טוטנהאם רצתה את סיידו בראהינו שמחירו היה 15 מיליון ליש"ט, אבל ווסט ברומיץ' אלביון החליטה לנצל את הלחץ של התרנגולים לרכוש חלוץ ודורשת ממנה עכשיו 25 מיליון ליש"ט. כך מדווח הבוקר העיתון האנגלי 'אינדיפנדנט'. WBA דחתה הצעה של טוטנהאם בגובה 18 מיליון ליש"ט על החלוץ, אבל צפויה להגיש הצעות נוספות.

אברטון מנצלת את העובדה שצ'לסי נואשת לרכוש בלם כדי להעלות את מחירו של ג'ון סטונס ל-40 מיליון ליש"ט. לפי הדיווח ב'דיילי סטאר', "הטופיס" דחו הצעה לרכוש אותו תמורת 30 מיליון ליש"ט והעלו את הדרישות מכיוון שלמעשה הם לא רוצים למכור את הבלם בן ה-21. 

 

מנצ'סטר סיטי עשויה להציג היום את הבלם החדש ניקולאס אוטמנדי שיירכש ב-30 מיליון ליש"ט מוולנסיה. 

 

אוטמנדי. הכל כבר מוכן לחתימתו בסיטי (Gettyimages)

 

העיתונות הצרפתית פרסמה שמיצ'ל, שחקנה לשעבר של ריאל מדריד ומאמן אולימפיאקוס בעבר, הוא המועמד המוביל להתמנות למאמן מארסיי. פורסמו כבר שמות רבים, אבל נראה שהספרדי יהיה המאמן שייבחר. גם האיטלקים רוברטו דונאדוני ו-וולטר מצארי הוזכרו לתפקיד.

 

בגרמניה, ניקו שולץ הצטרף למנשנגלדבאך אחרי שהשחקן המשחק בכנף שמאל עזב את הרטה ברלין. 

 

המגן הסרבי סטפן מיטרוביץ' עבר בהשאלה מפרייבורג לגנק הבלגית. 

 

באיטליה, החלוץ פיליפו פלקאו של לצ'ה חתם אצל העולה החדשה בולוניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי