"יש לנו דרך ארוכה עד שנציג משחק טוב"

יבזורי. הדרך יותר חשובה כרגע
יבזורי. הדרך יותר חשובה כרגע | צילום: איגור קרסטבסקי, באדיבות איגוד הכדורסל

הנבחרת נחתה הלילה בנתב"ג. דגן יבזורי הבטיח: "בעוד שבועיים ניראה אחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה הלילה (בין שלישי לרביעי) בנתב"ג אחרי טורניר ההכנה הראשון שלה שנערך במקדוניה – שהסתיים באכזבה גדולה עבור הנבחרת של אדלשטיין שהפסידה את כל שלושת משחקי ההכנה, שני הפסדים למקדוניה ובין לבין נכנעה גם לאוקראינה.

 

בנבחרת מנסים לשדר עסקים כרגיל, אולם מאחורי הקלעים מדווחים כי המאמן ארז אדלשטיין טרוד מאוד מהאופן בו נראתה הנבחרת במשחקי ההכנה ומהצורה בה הפסידו שחקניו במגרש.

 

 

עם נחיתת הנבחרת אמר הגארד דגן יבזורי: "יש לנו עוד הרבה עבודה ומה לשפר, אנחנו פחות מסתכלים על התוצאה אלא על הדרך הארוכה שעוד יש לנו כדי להציג משחק שלם אחד טוב. אנחנו עוד לא שם. נקבל ביטחון מהדברים היותר טובים שעשינו ובעוד שבוע-שבועיים הנבחרת תיראה אחרת".

 

כשיבזורי טען שהנבחרת תיראה בעוד שבועיים טוב יותר, הוא כנראה לקח בחשבון את הצטרפותם העתידית של הפורוורד ליאור אליהו וגארד מכבי תל אביב יוגב אוחיון, שמצבו הרפואי עדיין לא ברור. אוחיון סובל מכאבים באזור הבטן התחתונה וטרם פוענחה הבעיה שמונעת ממנו לערוך שגרת אימונים רגילה.

 

הסנטר יניב גרין ממשיך לעשות מאמצים רבים כדי להתאושש מהפציעה ולעמוד לרשות סגל הנבחרת. אדלשטיין היה שמח לראות את גרין בסגל הסופי, אם כי לא בכל מחיר. 

 

משחקי ההכנה הבאים של הנבחרת יערכו ב-22.8 וב-23.8 מול נבחרת סרביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי