מקסיקו זכתה בגביע הזהב עם 1:3 על ג'מייקה

שחקני מקסיקו חוגגים עוד תואר בגולד קאפ
שחקני מקסיקו חוגגים עוד תואר בגולד קאפ | צילום: AFP

גוארדאדו, קורונה ופראלטה מנעו מה'רגאיי בויז' להגשים פנטזיה

(גודל טקסט)

מסע הסינדרלה של ג'מייקה בגביע הזהב הסתיים הלילה (בין ראשון לשני) כשמקסיקו זכתה בתואר אחרי 1:3 בגמר. זו הזכיה השלישית של מכסיקו בארבעת הטורנירים האחרונים והשביעית בכל הזמנים. מכסיקו עלתה ליתרון בדקה ה-31 משער של אנדרס גווארדאדו אחרי בעיטה חופשית של פול אגילר. חסוס קורונה קבע 0:2 בדקה ה-47 כשהכניע את ריאן תומפסון ואוריבה פרלאטה שבר סופית את נבחרת ה'רגאיי בויז' עם שער שלישי בדקה ה-61 אחרי טעות בהגנת הג'מייקנים. דארן מאטוקס רק צימק (80).

 

מקסיקו הגיעה לטורניר אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון כולל בקופה אמריקה בה שיחק סגל שונה מזה שהיה בגביע הזהב. אחרי שהביסו את קובה 0:6 במשחק הראשון הטריקולור נעזרו בשערוריית השיפוט נגד פנמה כדי לעלות לגמר אחרי ששני פנדלים שלא היו נפסקו לטובתה וקבעו 1:2. במגמר ב'פיננשל פילד' בפילדלפיה לא נזקקה נבחרת ה'טרי' לעזרה והציגה את משחקה הטוב ביותר בטורניר.

 

 

ווינפרד שייפר מאמן ג'מייקה הפתיע את כולם כאשר עלה לשחק בלי מלך השערים שלו מאטוקס והעלה במקומו את סימון דאוקינס. האחים דוס סנטוס עברו מבחן כשירות ברגע האחרון והחלו על הספסל. ג'מייקה היתה טובה יותר ברבע השעה הראשונה, אבל החמיצה מצבים והחלה לספוג.

 


הטריקולור חוגגים (AFP)

 

אנדרס גווארדאדו ששיחק בעבר בלה קורוניה יחד עם דודו אוואט זכה בתואר השחקן המצטיין בטורניר. קשר איינדהובן כבש שישה שערים בטורניר מהם שלושה פנדלים. הוא כבש שערים מכריעים נגד קוסטה ריקה ופנמה בפנדל בדקה ה-124. קלינט דמפסי זכה בתואר מלך השערים בטורניר עם 7 כיבושים ושוער ארה"ב בראד גוזאן זכה ב"כפפות הזהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי