בנות הנבחרת האומנותית הוכרזו כוורלד קלאס

פינס מעניק את הפרס הנבחרת. נדיר
פינס מעניק את הפרס הנבחרת. נדיר | צילום: איגוד ההתעמלות

הישג נדיר לנבחרת של ויגורדצ'יק. פינס: "נחקק בתודעת ההתעמלות העולמית"

(גודל טקסט)

בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל יובל פילו, אלונה קושיבצקי, יקטרינה לבינה, קרינה ליחבר ואידה מיירין, הוכרזו על ידי איגוד ההתעמלות העולמי כ-"World Class Gymnast" מתעמלות על.

 

במכתב שהגיע למשרדי איגוד ההתעמלות, הודיע אנדריי גייסבורג, מזכ"ל האיגוד העולמי כי בנות הנבחרת הישראלית זכו בעיטור בעקבות הזכייה במדליית הכסף באליפות העולם שנערכה באיזמיר, טורקיה בשנת 2014. תואר זה יישאר עם הבנות לכל החיים ומהווה הישג נדיר בספורט הישראלי.

 

יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פז-פינס נפגש עם בנות הנבחרת, בישר להן על בחירתן והעניק להן את סיכות האיגוד העולמי. פינס אמר: "כבוד גדול לספורט הישראלי, לאיגוד ההתעמלות, אבל מעל הכל ובעיקר לבנות ולמאמנות על ההכרה הבינלאומית שהן בצמרת העולמית הגבוהה. זה תואר נדיר שנשאר איתן לכל החיים, הישג שנחקק ומקבע את הבנות הללו בתודעת ההתעמלות העולמית לכל החיים".

 

מאמנת הנבחרת אירה ויגדורצ'יק אמר: "זה כבוד מאוד גדול, משהו עצום. המתעמלות האלה הביאו כבוד למדינה שלנו, וזה לנצח רשום בספרי ההיסטוריה של ההתעמלות אומנותית העולמית. קשה לתפוס את זה, אבל הן הן 'ספורטאיות על' של ענף ההתעמלות האומנותית, זה האוסקר של ההתעמלות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי