דה ברויינה יהיה מחליפו של גצה בבאיירן מינכן?

דה ברויינה. המחליף של מריו גצה?
דה ברויינה. המחליף של מריו גצה? | צילום: Gettyimages

בלוג העברות: צ'יצ'ריטו עשוי להישאר באנגליה, יובה סימנה מחליף לחדירה

(גודל טקסט)

בסוף השבוע יוצאות לדרך ליגות בכירות דוגמת האנגלית והגרמנית, אבל חלון ההעברות עדיין במיטבו. הבלוג של ספורט1 עם הדברים המעניינים בשוק הכי חם באירופה.

16:00

מגזין ה'קיקר' הגרמני טוען שקווין דה ברוינה עשוי לעבור לבאיירן מינכן. פפ גווארדיולה רואה בדה ברוינה בתור המחליף האידיאלי של מריו גצה, שעשוי לעזוב מאחר שיש לו חוזה עד קיץ 2016 והבווארים מעוניינים שלא לאבד אותו ללא תמורה בסוף העונה.

 

דה ברויינה. הספיק לנצח את באיירן העונה (Gettyimages)

 

אתר 'מדיהסט' האיטלקי טוען שמתיה דסטרו בדרך לאינטר. הוא שייך כרגע לרומא. באינטר רוצים לצוות אותו למאורו איקרדי.  

 

קריסטל פאלאס מעוניינת בבלם הארגנטיני של ניוקאסל, פבריסיו קולוצ'יני שמשחק כבר 7 שנים בניוקאסל. קולוצ'יני הביע את רצונו להישאר בניוקאסל, אבל הוא עשוי להתאחד עם המנג'ר שלו לשעבר אלן פארדיו. 

 

ווסטהאם מחפשת מחליף לאנר ולנסיה הפצוע וחוזרת לאופציית חאבי צ'יצ'ריטו. הפטישים הציעו 12 מיליון יורו, אבל לואי ואן חאל דחה הצעה ראשונה ודרש 17 מיליון יורו. 

 

אדריאן ראביו קשר פ.ס.ז' הוא אחד המועמדים להגיע ליובנטוס במקום סמי חדירה. 

08:45

העיתון 'ספורט' הקטלאני מדווח שג'רסון, הברזילאי של פלומיננזה, החליט סופית שהוא רוצה לעבור לברצלונה. אביו, שמשמש גם כסוכנו של השחקן, דחף אותו לעבר הבלאוגרנה והודיע להנהלת פלומיננזה שבנו מוותר על הצעת רומא לרכוש אותו ב-15 מיליון יורו. ברסה הציעה עליו 12 מיליון יורו, אבל יש לה חוזה מקדים איתו שמעניק לה זכות ראשונים על שירותיו. אם ההעברה תצא לפועל היא סוגרת סופית את האפשרות שפול פוגבה יגיע למועדון. ג'רסון משחק על המשבצת שלו וכבר כונה בספרד "פוגבה הברזילאי". 

08:30

צ'לסי רוצה את דני רוז, מגן טוטנהאם הוטספר, כך מדווח הבוקר ה'דיילי מירור'. ז'וזה מוריניו רוצה לרכוש מגן שמאלי בבהילות ומוכן לשלם על האנגלי 15 מיליון ליש"ט. הוא רוצה שרוז ימלא את מקומו של לואיז פיליפה שנמכר לאתלטיקו מדריד אחרי עונה אחת בלבד.

 

בתוך כך, ריו פרדיננד, בלם העבר ופרשן בימים אלה, ייעץ לג'ון סטונס מאברטון לבחור במנצ'סטר יונייטד ולא לעבור לצ'לסי. לדעתו הוא יעשה טעות אם יגיע לנגן כינור שני לג'ון טרי וגארי קייהיל שמעמדם כבלמים בקבוצה מובטח. "זה דבר מטורף ששחקן צעיר כזה, עם הבטחה גדולה לעתיד, יעבור לקבוצה בה הוא בטוח יתייבש על הספסל", אמר בכותרת הראשית של מדור הספורט של ה'דיילי מירור'. "אם יעבור ליונייטד הוא ישחק כל שבוע", אמר פרדיננד. מחירו כ-20 מיליון ליש"ט. 

 

עוד על מנצ'סטר יונייטד: מלבד הידיעה שהקבוצה הציעה פעמיים מעל 100 מיליון ליש"ט על גארת' בייל, טוען היום ה'מירור' כי יונייטד עשויה בתוך 48 שעות לסכם את העברת פדרו מברצלונה אליה. אם יעבור זה יקרה רק אחרי ה-11 באוגוסט, לאחר משחק הסופרקאפ האירופי נגד סביליה. כמו כן קיבלה יונייטד הצעה להחתים את בלם ריאל מדריד, פפה שחוזהו לא יחודש. 

 

אנחל די מאריה עוד לא הוצג בפאריס סן ז'רמן. הקשר נצפה בדוחא אתמול, אך לפי ה'דיילי מייל', די מאריה טרם עבר בדיקות רפואיות בדוחא לשם הגיעה פ.ס.ז' למחנה אימונים, בגלל שהיה עייף מדי. 

08:15

מילאן מודה שהיא מנסה לצרף את זלאטן איברהימוביץ'. היו"ר גליאני: "כרגע הוא שחקן פ.ס.ז', אבל נראה, יש זמן רב לחלון". המאמן מיכאלוביץ' הצהיר: "עם זלאטן נוכל לזכות בסקודטו".

 

אם יגיע למילאן, ברוסונרי מכריזים על ריצה לאליפות (Gettyimages)

סאות'המפטון רוצה את שחקן שאלקה לאון גורצקה, הקשר בן ה-20 כדי להחליף את מורגן שניידרליין שעבר ב-35 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד. סקאוט של הקבוצה עקב אחריו במשחק האחרון של שאלקה. המחיר שלו עשוי להיות 16 מיליון יורו, למרות ששנה שעברה הוא בקושי שיחק בגלל פציעות. העונה הכיוון בין הבונדסליגה לפרמיירליג הוא חד סיטרי בלבד. 9 שחקנים עברו מהבונדסליגה לפרמיירליג במחיר כולל של 96.5 מיליון יורו. 

לסטר סיטי רוצה את גוקאן אינלר השווייצרי של נאפולי שמחירו 3.1 מיליון ליש"ט. השווייצרי הבינלאומי לא מתלהב לעבור.

בורנמות' רכשה את חלוץ סט. אטיין, מקס גארדל ששיחק בעבר בלידס יונייטד. היא שילמה עבור השחקן מחוף השנהב 7 מיליון ליש"ט והוא ערך אתמול בדיקות רפואיות במועדון.

ווסטהאם רוצה את חלוץ אתלטיקו מדריד המכסיקני ראול חימנס, אבל עלולה להתקשות מכיוון שלשחקן אין מספיק הופעות נבחרת כדי לקבל אשרת עבודה. ווסטהאם גם מתעניינת בחלוץ פ.ס.ז', ז'אן כריסטוף באבק

פיורנטינה ורומא ממשיכות לריב על מוחמד סלאח (רומא הציעה לו חוזה, פיורנטינה טוענת שהוא שייך לה לפי חוזה).

סלאח. הקרב נמשך (Gettyimages)

גונסאלו היגוואין מסרב להאריך חוזה בנאפולי.

האל סיטי שירדה ליגה, החתימה בהשאלה את חלוץ ארסנל צ'ובה אקפוםק.פ.ר שירדה ליגה גם כן, מנסה להחתים את פול קונצ'סקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי