באיירן ודורטמונד עלו שלב בגביע, המבורג בחוץ

טיול קליל אל עבר הסיבוב השני. שחקני באיירן מינכן חוגגים
טיול קליל אל עבר הסיבוב השני. שחקני באיירן מינכן חוגגים | צילום: Gettyimages

אלופת גרמניה לא התקשתה מול נוטינגן מהליגה החמישית (1:3). צפו בתקצירים

(גודל טקסט)

הגביע בגרמני יצא היום (ראשון) לדרך, כשעיקר תשומת הלב הופנתה אל עבר האלופה באיירן מינכן ודורטמונד, סימנו וי, ועברו לשלב הבא לאחר שניצחו יריבות נחותות בהרבה. המבורג מנגד, ממשיכה לדשדש עם הדחה מפתיעה מהמפעל בשלב מוקדם.

 

נוטינגן – באיירן מינכן 3:1

אלופת גרמניה פגשה את יריבה מהליגה החמישית, וכבר חמש דקות משריקת הפתיחה חיסלה את סיכוייה ותקוותיה לסנסציה, כאשר ארתורו וידאל כבש בפנדל, בהופעת הבכורה שלו במדי הבווארים במשחק רשמי, וקבע 0:1. בדקה ה-16 הכט צירפל כבש שער שוויון, אל לצערה של הקבוצה הצנועה הקאמבק החזיק בדיוק דקה, אז גצה כבש אחד משלו וקבע 1:2, וכעבור 10 דקות לבנדובסקי כבש את השלישי לבאיירן וקבע את תוצאת המשחק 0:3.  

 

לחצו כאן לצפייה בתקציר: חמניצר – דורטמונד 2:0

בורוסיה דורטמונד, שרק לפני שלושה ימים כבשה חמישה שערים במוקדמות הליגה האירופית מול וולפסבגר האוסטרית, המשיכה גם היום את היכולת המרשימה ולא התקשתה מול יריבתה מהליגה השלישית, במשחק שהסתיים בניצחון 0:2 קליל לצהובים שחורים. 25 דקות מדקות הפתיחה אובמיאנג מצא את הרשת מבישול של מחטיריאן, שגם הוסיף שער משלו בדקה ה-82, וקבע את תוצאת המשחק.

 

קרל צייס ינה – המבורג 2:3 (בהארכה)

בהמשך ישיר לעונה הלא טובה שעברה עליה בשנה שעברה, המבורג פותחת באותה מגמה גם את עונת 2015/16, עם הדחה מפתיעה בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני לאחר הפסד 2:0 לקבוצה מהליגה הרביעית. גרלאך קבע 0:1 למקומיים לאחר 15 דקות. עם פתיחת המחצית השנייה המבורג אומנם השוותה משער של אוליץ', אבל השוויון החזיק פחות מעשר דקות, כאשר יובאנוביץ' החזיר את קבוצתו הצנועה ליתרון בדקה ה-58. בדקה ה-94 המבורג השוותה וכפתה הארכה, ובסופו של דבר נכנעה והודחה משער של פיאלס בדקה ה- 106.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי