עוד ארגנטיני ליונייטד: ביגליה עשוי להצטרף

ביגליה. עוד אחד לאוסף
ביגליה. עוד אחד לאוסף |

ההעברות: סיטי ויונייטד רבות על פדרו. וגם: ולבואנה הביתה ויובה רוצה את גונדוגאן

(גודל טקסט)

הליגות באירופה כבר בעיצומן. הפרמייר ליג, הצרפתית, הגרמנית ובקרוב גם הספרדית והאיטלקית. זה הזמן למקצה שיפורים אחרון. הבלוג של ספורט1 מסקר עבורכם את שוק ההעברות ברגעיו האחרונים בהחלט עד פגרת החורף.

 

16:00

ג'ואי בארטון עובר לווסטהאם יונייטד אחרי שהגיע לבדיקות רפואיות במועדון. זו החתמה מפתיעה של הפטישים. הוא שיחק עונה שעברה בק.פ.ר. 

15:00 

העיתון 'סופר דפורטה' של ולנסיה פרסם היום שבעקבות פציעתו של פיל ג'ונס שייעדר לפחות חודש החליטה יונייטד לעשות הכל להחתים את ניקולאס אוטמנדי מוולנסיה. 

 

13:53

עפ"י דיווח ב"סקאיי" סיטי העלתה הצעתה על דה ברוינה במיליון ליש"ט ל-47 מיליון ליש"ט. הסוכן של הבלגי, פטריק דה קוסטר: "הוא מרוכז בוולפסבורג. מחכים לראות אם יהיה סיכום".

 


 

 

13:00 

בימים האחרונים מנצ'סטר סיטי מנסה לגנוב את פדרו ממנצ'סטר יונייטד ולהחתים את החלוץ מברצלונה. ביום שני הקרוב יהיה המועד האחרון בו יוכלו הקבוצות להחתים שחקנים לקראת הפלייאוף לצ'מפיונסליג. סיטי לא לחוצה, מנצ'סטר יונייטד הרבה יותר מכיוון שהיא רוצה לחזק את ההתקפה שלה לפני קלאב ברוז'. 

 

12:30

אילקאיי גונדוגן נמצא על הכוונת של יובנטוס אחרי שסמי חדירה נפצע ויחזור לשחק רק באוקטובר. קשר בורוסיה דורטמונד הוא אחד המועמדים לחזק את "הגברת הזקנה". הוא חתם באחרונה עד יוני 2017. 

 

09:05

ה'סאן' טועם כי קשר לאציו ונבחרת ארגנטינה, לוקאס ביגליה, עשוי להצטרף למנצ'סטר יונייטד. הקשר הארגנטיני הביע עניין לשחק בקבוצה של לואי ואן חאל. מחירו 17.5 מיליון ליש"ט. ואן חאל לא מתרשם מהעובדה ששניים מכוכבי ארגנטינה הגדולים ביותר לא הצליחו במועדון כמו חואן ורון ואנחל די מריה ומוכן להביא עוד ארגנטיני אחרי שהחתים גם את השוער סרחיו רומרו שהציג יכולת טובה בניצחון על טוטנהאם 0:1. שוער אייאקס אמסטרדם, ייספר סילסן, עשוי להירכש ב-20 מיליון ליש"ט אם דויד דה חאה יימכר. גם הארי קיין חזר לרשימות אחרי שפדרו צפוי להישאר בברסה עקב מחלת ניימאר.

ה'סאן' טועם כי קשר לאציו ונבחרת ארגנטינה, לוקאס ביגליה, עשוי להצטרף למנצ'סטר יונייטד. הקשר הארגנטיני הביע עניין לשחק בקבוצה של לואי ואן חאל. מחירו 17.5 מיליון ליש"ט. ואן חאל לא מתרשם מהעובדה ששניים מכוכבי ארגנטינה הגדולים ביותר לא הצליחו במועדון כמו חואן ורון ואנחל די מריה ומוכן להביא עוד ארגנטיני אחרי שהחתים גם את השוער סרחיו רומרו שהציג יכולת טובה בניצחון על טוטנהאם 0:1. שוער אייאקס אמסטרדם, יאספר סילסן, עשוי להירכש ב-20 מיליון ליש"ט אם דויד דה חאה יימכר. גם הארי קיין חזר לרשימות אחרי שפדרו צפוי להישאר בברסה עקב מחלת ניימאר.

 

לאציו רצתה להשאיר את ביגליה, אבל תהיה מוכנה כעת למכור אותו לאחר שהחתימה את ילד הפלא הסרבי, סרגיי מילינקוביץ' מגנק ב-9 מיליון ליש"ט.  

 

העיתונים הבכירים באנגליה 'דיילי מייל' ו'דייל אקספרס' וגם 'הסאן' ממשיכים להתעקש שקווין דה ברוינה בדרך למנצ'סטר סיטי ב-46 מיליון ליש"ט. ה'דיילי מייל' פירסם כי סיטי ו-וולפסבורג נמצאות כבר במו"מ מתקדם והקבוצה רוצה להחתימו עוד השבוע. המנג'ר, מנואל פלגריני, הודיע להנהלת הקבוצה שיש להחתים את דה ברוינה במהירות האפשרית.

 

 

 

צ'לסי שהחלה עם 2:2 מאכזב מול סוונזי תנסה שוב לרכוש את בלם אברטון ג'ון סטונס. לפי ה'דיילי מירור' ז'וזה מוריניו מוכן לשלם כעת 30 מיליון ליש"ט על הבלם הצעיר בן ה-21.

 

 

 

אלסנדרו דיאמנטי בן ה-32 יחתום השבוע בווטפורד ויהיה הרכש ה-13העונה. "הוא מסוג השחקנים שאנחנו צריכים כדי לפצח הגנות", טען מנג'ר הצרעות, קיקה סאנצ'ס פלורס. 

 


ולבואנה. חוזר למארסיי? (Gettyimages)

 

 

מארסיי סיכמה עם קשר נבחרת צרפת, מתיו ולבואנה, ששיחק בדינמו מוסקבה. כעת המו"מ נמשך עם קבוצתו במטרה להחזיר את ולבואנה למארסיי ממנה יצא לרוסיה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי