דונטה סמית' ייצג את ונצואלה בריו 2016?

סמית'. בשנה הבאה באולימפיאדה?
סמית'. בשנה הבאה באולימפיאדה? | צילום: עדי אבישי

אלופת אמריקה הטרייה עשויה לפנות לפורוורד שייצג אותה לפני כשנתיים

(גודל טקסט)

כ-11 חודשים לפתיחת האולימפיאדה בריו, טורניר הכדורסל כבר חצי סגור. אחרי שאוסטרליה זכתה באליפות אוקיאניה וניגריה באליפות אפריקה, הצטרפו בסוף השבוע למארחת ברזיל ולאלופת העולם ארצות הברית שתי נציגות נוספות מיבשת אמריקה: ונצואלה וארגנטינה.

 

בעוד מקומה של ארגנטינה לא מפתיע אף אחד לאור העובדה שהתייצבה בהרכב חזק (לואיס סקולה שנבחר ל-MVP, אנדרס נוצ'יוני, פאקו קמפאצו ואחרים), ונצואלה נחשבת לסנסציה אדירה. הנבחרת, שגברה בגמר על התכולים 71:76, התייצבה בהרכב חסר, אבל הפתיעה את קנדה עמוסת שחקני ה-NBA בחצי הגמר ושלחה אותה לטורניר הקדם-אולימפי בקיץ הבא.

 

 

בנבחרת משחקים גרגורי ורגאס ממכבי חיפה ודויד קוביאן ששיחק בה בעבר, אבל כעת אחרי הבטחת המקום בריו, עולים קולות במדינה שקוראים להחזרת אקס אחר של הירוקים, דונטה סמית'. הפורוורד האמריקאי ייצג את ונצואלה בקיץ 2013 ורשם 14.5 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק, וכעת עשויים אנשי ההתאחדות המקומית לבקש ממנו לשוב להופעה נוספת.

 

 

פרט לסמית', שיהיה בקיץ הבא לפני עונתו האחרונה בחוזה עם הפועל ירושלים, צפויה ונצואלה להחזיר לסגל את גרייביס ואסקז, שחקנה של מילווקי באקס. זאת תהיה ההופעה השנייה בתולדות ונצואלה בטורניר הכדורסל האולימפי, אחרי שסיימה במקום ה-11 בברצלונה 1992.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי