זלאטן איברהימוביץ' יעזוב את פ.ס.ז'?

יחזור למילאן? איברהימוביץ'
יחזור למילאן? איברהימוביץ' | צילום: Gettyimages

אחרי הצמד במדי שבדיה, החלוץ יפגש בדוחא עם אל חלאיפי בנוגע לעתידו

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' הוכיח אתמול (ראשון) למה גם בגיל 33 הוא עדיין נחשב לאחד השחקנים הכי מבוקשים באירופה. איברה הקביע צמד נהדר בניצחון 1:3 של נבחרת שבדיה על מונטנגרו. זה היה שערו ה-56 במדי הנבחרת ב-105 הופעות – מאזן מדהים. 

"אני רוצה רק להינות מכדורגל", אמר החלוץ שלא שיחק במונדיאל 2014, אבל כנראה יגיע עם שבדיה ליורו 2016 בצרפת. הצהובים-כחולים נמצאים במקום השני בבית 7, במרחק של 4 נקודות מרוסיה השלישית. 

איברהימוביץ' נשאל אחרי המשחק על ידי כתב הטלוויזיה השבדית על העתידו ואמר: "יש לו חוזה לשנה נוספת בפ.ס.ז' ואין לי כוונה לעזוב, אבל הכל יכול להשתנות". 

החלוץ הוסיף: "ככל שאני מתבגר ואני כבר אבא, אני חושב אחרת בקשר לבחירת המועדון שלי. לא רק הכדורגל מעניין אותי כשאני בוחר קבוצה, אלא גם האם המשפחה שלי תתאקלם במקום חדש".  

מבחינה הזאת, למילאן אין בעיה. איברה התגורר בבירת האופנה כששיחק באינטר ומילאן. "זה לא עניין של לשחק בליגת האלופות, אני רוצה להמשיך להינות מכדורגל. גם אם לא אזכה בצ'מפיונס", אמר השבדי.

על-פי הידיעות באיטליה איברה אמור להיפגש עם ראשי פ.ס.ז' ולדון איתם בנוגע לעתידו. לאיברהימוביץ' יש לו חוזה לעונה נוספת במועדון, אבל במילאן הציעו לו  חוזה לשנתיים בו הוא אמור להרוויח 9 מיליון יורו לעונה. 

אם יחתום לשלוש שנים באיטליה הוא ירוויח 6 מיליון יורו לעונה. איברהימוביץ' טס לדוחא עם סוכנו מינו ראיולה כדי להיפגש עם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי. 

ב'גאזטה דלו ספורט' בטוחים שאיברה יבקש לבטל חוזהו כדי שיוכל לעבור ללא תמורה למילאן, אבל קיימת אפשרות שאל חלאיפי יציע לו חוזה חדש. כידוע, בעיר האורות הוא מרוויח 12 מיליון יורו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי