היורו עד גיל 21 יוצא הערב לדרך בצ'כיה

הויביירג (מימין). כשיר למשחק הערב
הויביירג (מימין). כשיר למשחק הערב | צילום: Gettyimages

הנבחרת המארחת תפגוש את דנמרק למשחק הפתיחה (18:50, ספורט2)

(גודל טקסט)

צ'כיה, מארחת משחקי היורו עד גיל 21, תפתח הערב את הטורניר במשחק הפתיחה נגד דנמרק באצטדיון "עדן ארינה" (שידור ישיר בספורט2 HD החל מ-18:50).

 

מאמן צ'כיה, יקוב דובליל, טען שנבחרתו תנסה להפתיע את הדנים, שעל פי העיתון הדני 'אסטרא בלאדט' שופעים בשחצנות ויהירות ובטוחים שהם מסוגלים לזכות בטורניר.

 

במסיבת עיתונאים סיפר המאמן שהוא ערך לשחקנים שלו תדרוכים מדוקדקים על שחקני דנמרק ציין שהיא נבחרת התקפית במיוחד והוא חושש שזה לא יעזור. "הסיכויים שלנו הם 40 אחוז בלבד", טען. המאמן יחסר את הקשר ואצלב קאדלץ והמגן תומאס קלס שמושעים ולא יוכלו לשחק.

 

ג'ס ת'ורפ, מאמן דנמרק, מרוצה מהעובדה שכוכב באיירן מינכן הצעיר פייר-אמיל הויביירג יהיה כשיר לאחר שנפצע בשריר האחורי ועבר טיפולים אצל הרופא של באיירן מינכן לשעבר. אתמול באימון המסכם הוא נטש אחרי 10 דקות, אבל לפי הדיווחים בדנמרק הפציעה אינה רצינית והוא יהיה כשיר למשחק.

 

הקשר, שהושאל בחצי שנה האחרונה לאאוסבורג, אמור להיות מוצב באגף שמאל, מאחורי החלוץ המרכזי ויקטור פישר מאיאקס אמסטרדם, תפקיד שהוא אוהב, למרות שבבאיירן גווארדיולה הציב אותו באגף ימין. שחקן נוסף שישחק בחוד הוא יוסוף פאולסן, חברו של עומר דמארי ברד בול לייפציג.

 

פישר אמר אתמול: "אני לא ממש מכיר את הצ'כים והייתי אידיוט אם הייתי אומר שננצח בוודאות, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו. להורים שלי בבית אמרתי שבטוח שננצח בפתיחה, אבל כאן במסיבת עיתונאים קשה לי לומר אותו דבר".מגן אנדרלכט, אלכסנדר שולץ, היה יותר החלטתי: "אני בטוח ב-100 אחוז שאפשר לנצח את הצ'כים". 

 

14 משחקני שתי הקבוצות משתייכים גם לנבחרות הבוגרות של ארצן. השתיים נפגשו לפני שנה באותו אצטדיון במשחק שהסתיים בתוצאה 2:2.

 

הרכבים משוערים:

 

צ'כיה:  קובק, קדרבק, ברבץ', בראנק, היבס, פטראק, זמראל, סקאלק, פרידק, קרייצ'י, פריקריל.

 

דנמרק: בוסק, שולץ, סורנסן, וסטרגרד, קנודסון, ויגן, כריסטינסן, הויביירג, פישר, ברוק-מדסן, פאולסן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי