יובנטוס תחגוג הערב אליפות רביעית ברציפות?

קלאודיו מרקיסיו. יציין 300 הופעות במדי יובנטוס
קלאודיו מרקיסיו. יציין 300 הופעות במדי יובנטוס | צילום: GettyImages

ניצחון מול פיורנטינה והסקודטו שוב של הגברת הזקנה (21:40, ישיר באתר)

(גודל טקסט)

יובנטוס תשחק הערב נגד פיורנטינה ביובה ארינה בטורינו שידור ישיר החל מ-21:40 באתר) עם סיכוי לחגוג בתום המשחק את הזכייה באליפות.

 

מוליכת הטבלה מקדימה את לאציו השנייה ב-14 נקודות ובשביל לחגוג את האליפות הרביעית הערב היא צריכה לנצח ולקוות שסגניתה לא תנצח את פארמה באולימפיקו.

 

הגברת הזקנה מגיעה למשחק עם הסגולים לאחר שני הפסדי ליגה רצופים, 1:0 מפתיע לפארמה והפסד ראשון בדרבי לאחר 20 שנה כשהפסידו 2:1 לטורינו. מאמן יובה מקסי אלגרי אמר: "אנחנו רוצים לנצח, אבל זה תלוי גם בלאציו. האם נחגוג היום את האליפות? הספירה לאחור החלה, אבל אנחנו לא במצב של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד שחייב לנצח ולא יכול להאיט לרגע. אנחנו יכולים לזכות באליפות גם עם שתי תוצאות תיקו זו אחר זו". 

 

התסריט האידיאלי עבורה יהיה כמובן לנצח את פיורטינה ולחגוג את האליפות באצטדיונה הביתי. "אם הייתי יכול לבחור הייתי רוצה לזכות כבר עכשיו באליפות והראש יהיה נקי למשחקים עם ריאל מדריד באלופות, אבל יותר מאשר לקחת שלוש נקודות אנחנו לא יכולים להשיג", הודה אלגרי.

 

יובנטוס תעלה לשחק ללא לאונרדו בונוצ'י המושעה, אבל שאר השחקנים יוכלו לשחק, בעוד קלאודיו מרקיסיו צפוי לרשום את הופעתו ה-300 במדי יובנטוס, כשבמועדון כבר הכינו לו את החולצה עם המספר 300 מאחור.

 

במידה יובה תזכה באליפות זה יהיה הסקודטו ה-31 בה היא זוכה, אבל המועדון טוען שמדובר ב-33 אליפויות ולוקח בחשבון את שתי האליפויות שהורדו להם בגלל פרשת הקאלצ'ופול.

 

נשיא טורינו, אורבנו קאירו, שדורש להוריד מיובנטוס שני תארי סקודטו. הסיבה? "צריך להעניש את יובנטוס על כך שהם טוענים שיש להם 32 תארי סקודטו, כשבעצם יש להם 30 לפי החלטת בית המשפט. צריך להעניש אותם בסגירת האיצטדיון שלהם או לשלול מהם עוד שני תארי סקודטו".

 

גם פיורנטינה, יריבתה הגדולה של יובה, מגיעה למשחק כשהיא לא בשיא הכושר אחרי שלושה הפסדים רצופים מול נאפולי, ורונה וקליארי. וינצ'נזו מונטלה אמר: "כמו יובנטוס אנחנו חושבים על אירופה ועל חצי הגמר בליגה האירופית נגד סביליה".

 

בתוך כך, הזיקוקים שנשלחו אל יציעי אוהדי טורינו במהלך הדרבי מול יובנטוס, הושלכו ע"י אוהדי יובה. בעקבות כך, יובנטוס בסכנת סגירת יציעי ה-Curva Sud לשני משחקי בית לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי