המספרים מאחורי קרב המאה בין פקיאו למייוות'ר

מייוות'ר. ירוויח 200 מיליון דולר
מייוות'ר. ירוויח 200 מיליון דולר | צילום: Gettyimages

העולם מצפה לקרב בלילה שבין שבת לראשון (ישיר בספורט1 החל מ-04:00)

(גודל טקסט)

קרב האגרוף הגדול בין מני "פאקמן" פקיאו לפלויד "מאני" מייוות'ר ישודר באופן בלעדי בלילה שבין שבת לראשון בספורט1 ובספורט1 HD. שני המתאגרפים הגדולים בדורנו ייכנסו לזירה ב-MGM גראנד בלאס וגאס לקראת השעה 6:00 בבוקר, כאשר מיליונים ברחבי העולם יצפו.

 

הקרב בין האמריקאי לפיליפיני מוגדר כקרב המאה, המפגש הכי גדול בזירה מאז שמוחמד עלי וג'ו פרייזר נפגשו במדיסון סקוור גארדן בשנת 1971. מייוות'ר עדיין לא הפסיד בקריירה (0-47, 26 נוק-אאוטס), וזו כנראה תהיה אחת ההזדמנויות האחרונות לאחד כזה והאתגר הגדול ביותר בו נתקל. מאזנו של פקיאו קצת נחות לעומתו יריבו, אך גם מרשים כשלצד 57 ניצחונות (38 בנוק-אאוט), הוא ספג שני הפסדים ו-5 קרבות הסתיימו ללא הכרעה. וחשוב לזכור כי לטענת רבים הוא נפגש מול יריבים קשים יותר.

 

 

 

הקרב צפוי להיות אירוע האגרוף הכי נצפה ורווחי אי פעם בענף, ובכלל אחד אירועי הספורט הגדולים אי פעם. הוא כנראה ישבור שיאי שלם וצפה (pay per view) של הקרב בין מייוות'ר לדה לה הויה אותו הזמינו 2.5 מיליון אנשים, ואת סך הרווחים מהקרב בין מייוות'ר לאלברז שעומד על 152 מיליון דולר. והסכומים הגדולים רק מתחילים. מייוות'ר הצהיר שהוא ירוויח כ-200 מיליון דולר (לבדו!) מהקרב, זאת אחרי שהוכתר בשנה החולפת כספורטאי המרוויח ביותר בעולם לפי מגזין פורבס עם 105 מיליון דולר.

 

אגב, גם טלוויזיונית מדובר בתקדים. זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2002 ששתי רשתות הענק האמריקאיות, HBO ושואוטיים, יתאחדו להפיק ולשדר את הקרב, האיחוד הקודם היה למפגש בין לנוקס לואיס למייק טייסון.

 

 

כרטיס לאירוע עצמו נע בין 1,000 ל-4,000 דולר כשגם לאירוע השקילה (שידור ישיר בספורט1 בין שישי לשבת בשעה 01:00) נמכרים כרטיסים במחיר של עד 1,000 דולר. באתר האמריקאי סטאב-האב  ניתן עדיין כרטיסים במחירים של עשרות אלפי דולרים כשכרטיס אחד נמכר בלא פחות מ-40 אלף דולר.

 

 

בקרבות המקדימים לאירוע המרכזי של הערב יוכרעו שתי אליפויות עולם נוספות. ואסיל לומצ'נקו האוקראיני – אחד המתאגרפים האולימפיים הגדולים של כל הזמנים – יגן על התואר המקצועני שלו במשקל נוצה מול הפורטו-ריקני גמאלייר רודריגס, שמחזיק בתואר המקצועני הצפון-אמריקאי. לאו סנטה קרוס המקסיקני יגן על התואר המקצועני במשקל תרנגול-על מול בן ארצו חוזה קייאטנו. (החגיגות והקרבות המקדימים יתחילו ב-4 שעון ישראל, הקרב בין מייוותר לפאקיאו צפוי להתחיל בסביבות השעה 6 בבוקר).

 

ספורט1 מכין אתכם לקרב הגדול עם סדרה של קרבות עבר של השניים בכל ערב  משעה 23:45. הערב (חמישי) ישודר מפגשים הענקים בו אוסקר דה לה הויה, בקרבו האחרון בקריירה, התאגרף עם מני פקיאו.

 

ביום שישי ישודרו שני קרבות: בשנת 2011 מייוות'ר זכה חזרה באליפות ה-WBC במשקל חצי בינוני כשניצח את ויקטור אורטיס. צפו בנוקאאוט האחרון של מייוותר בקריירה! בשנת 2012 חזר מייוות'ר לקטגוריית משקל בינוני-קל  לקרב מול מיגל קוטו רק כדי להוכיח שלא משנה מול איזה אתגר – הוא בלתי ניתן לעצירה!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי