ריאל שוקלת להחתים את קאסייה וגאראי

קיקו קאסייה. הסירוב של ואן חאל עשוי להוביל לצירופו
קיקו קאסייה. הסירוב של ואן חאל עשוי להוביל לצירופו | צילום: Gettyimages

בניטס סימן את שוער אספניול ובלם זניט במידה שקסיאס וראמוס יעזבו

(גודל טקסט)

הידיעה שאיקר קסיאס עשוי להגיע לפורטו גרמה לטירוף בתקשורת הפורטוגלית שיצאה מגדרה.

 

קסיאס ירוויח לפי הדיווחים רק 3.5 מיליון יורו לעונה מפורטו ואת שאר חוזהו תשלם ריאל מדריד. גם כך הוא יהיה השחקן שמרוויח הכי הרבה בקבוצה. העיתון 'אס' כתב היום שבפורטוגל לא משלמים סכומי כסף גדולים ואף שחקן לא הגיע לפורטוגל כדי להרוויח כסף גדול, אבל מזכיר שמדובר בליגה אטרקטיבית שמושכת את חלק מהשחקנים כמקפצה לליגה הספרדית או לפרמיירליג. 

בינתיים בוחנת ריאל מדריד אפשרות להביא את שוער אספניול, פרנסיסקו קאסייה, ובלם זניט סט. פטרסבורג אסקיאל גאראי הארגנטיני (שניהם בני 28). מדובר באופציות בהנחה שעסקת דויד דה חאה לא תצא לפועל ואם סרחיו ראמוס יעזוב למנצ'סטר יונייטד. בריאל מדריד כועסים על לואיס ואן חאל שעומד על רגליו האחוריות ומסרב לשחרר את דה חאה לריאל מדריד.

 

 

 

גראיי עשוי להגיע במקום ניקולאס אוטמנדי שהיה מועמד גם כן, אבל רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד. כרטיס השחקן שלו כבר היה שייך לקבוצה (50 אחוז), אבל הוא עבר לבנפיקה בגלל שבמועדון חששו שהוא סובל מפציעות רבות מדי ומשם הוא נמכר לזניט.

 

קאסייה הנחשב לשוער ליגה טוב בספרד, חידש את חוזהו הקיץ עד 2018 באספניול ויש לו סעיף שחרור על סך 20 מיליון יורו, אבל בבלנקוס סבורים שיסתדרו עם אספניול על מחיר של כ-10 מיליון יורו. בין הקבוצות היו חילופי שחקנים בעבר והעונה אף הקשר לוקאס ואסקס הוחזר מהמועדון אליו היה מושאל. ואסקס כבר אמר שהוא מודע לכך שיש לרפא בניטס 27 שחקנים בסגל ולכן הוא לא פוסל השאלה נוספת. 

 

מאמן פורטו, ז'ולאן לופטגי, מעונין להשאיל את סרג'י סאמפר הצעיר מברצלונה לעונה הקרובה. בואו של ארדה טוראן ירחיק עוד יותר את השחקן מהרכב ברצלונה מכיוון שהם משחקים בערך באותה המשבצת. פורטו רוצה גם את סרג'י רוברטו מברצלונה. 

 

רוברטו. יעבור עם חברתו הישראלית לפורטוגל? (Gettyimages)

 

עוד העברות בספרד: אתלטיקו מדריד הודיעה באופן רשמי על צירופו של לוסיאנו וייטו. החלוץ של ויאריאל עבר תמורת 20 מיליון יורו ושוב ישתף פעולה עם דייגו סימאונה.

 

ברצלונה שהחתימה את קשר פלומיננזה ג'רסון על אופציה לרכישה – יכולה להיות רגועה. נשיא הקבוצה אמר שיובנטוס, שאמנם התעניינה בו, לא פנתה אליו. ג'רסון משחק על המשבצת של פול פוגבה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי