מתחמשת: רובין ואן פרסי קרוב לפנרבחצ'ה

ואן פרסי. על סף מעבר לאיסטנבול
ואן פרסי. על סף מעבר לאיסטנבול | צילום: Gettyimages

ההולנדי יצטרף לנאני בבירת טורקיה. וגם: קבוצה חדשה לאנדלובו

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לרקום עסקאות. הבלוג של ספורט1 עושה לכם סדר עם השמועות, ההחתמות והסיפורים החמים של הקיץ.

23:45

רשת 'סקאי' דיווחה שרובין ואן פרסי סיכם בפנרבחצ'ה ואמור לחתום לארבע עונות במועדון בשעות הקרובות. הוא יצטרף לנאני שהוצג כבר במועדון. 

 

 

18:55

הכוכב הברזילאי רונאלדיניו שהיה אמור לחתום באנטליאספור מתרחק מהקבוצה ועשוי לשחק בארגנטינה. הוא היה אמור להגיע לטורקיה לבדיקות וחתימה, אבל האריך את חופשתו בברזיל. אחיו רוברטו אסיס שהוא גם סוכנו אמר שהשחקן קיבל הצעות מקבוצות אחרות והוא עשוי לשחק בארגנטינה אחרי שקיבל הצעה מקבוצה מאוד רצינית בליגה. אסיס סירב לגלות את זהות הקבוצה. הוא אמר שכוכב ברצלונה לשעבר קיבל הצעות גם מקטאר, סין וערב הסעודית.

 

סביליה סיכמה על החתמת סטיב אנזונזי מסטוק סיטי.

16:25

החלוץ דינו אנ'דלובו ששיחק במכבי חיפה ובני יהודה, חתם באנורתוזיס הקפריסאית. הוא שיחק כמושאל בשנתיים האחרונות ממכבי חיפה לקבוצות בדרום אפריקה.

15:28

פ.ס.ז' החתימה את שוער איינטרכט פרנקפורט, קווין טראפ על חוזה לחמש שנים. היא שילמה עבורו 9 מיליון יורו והוא למעשה הרכש הראשון של הצרפתים הקיץ.

15:00

ה'דיילי מייל' דיווח היום באתר האינטרנט שלו, כי מנצ'סטר סיטי ויתרה על פול פוגבה. הקבוצה הציעה עליו לפני יומיים 100 מיליון יורו ליובנטוס, אבל אז התברר לה שלמרות ההקלות בחוקי הפייר פליי הפיננסי אין ביכולתה לשלם על שחקן מחיר כזה או יותר הרי שברגע שתעשה זאת היא תוגבל על ידי אופ"א. הנסיגה של סיטי מפוגבה משאירה את הדלת פתוחה בפני ברצלונה שהציעה עבורו 80 מיליון יורו. 

14:00

העיתון "בילד" מדווח שמריו גצה עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד כחלק מעסקת אנחל די מריה. הבווארים לא מוכנים לשלם את הסכום שדורשת מנצ'סטר יונייטד עבור הארגנטינאי ויהיו מוכנים לשלוח את מבקיע שער הניצחון בגמר המונדיאל כדי להוזיל את העסקה. סוכנו של גצה אמר לאחרונה שפפ גווארדיולה לא מאמין בשחקן שלו והרס אותו. יובנטוס היא עוד קבוצה שמעוניינת בגצה לפי פרסומים באיטליה. יובה גם מעוניינת לפי ה'טוטוספורט' בבלם באיירן מינכן מהדי בהאטיה ששיחק בשנה שעברה ברומא. 

בראיין רואיז, חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, חתם לשלוש שנים בספורטינג ליסבון. השחקן בן ה-29 שיחק בארבע השנים האחרונות בפולהאם למעט חצי שנת השאלה בפ.ס.וו איינדהובן.

 

פנרבחצ'ה לא עוצרת. הקבוצה הטורקית החתימה לארבע שנים את הקשר האחורי הברזילאי סוזה (גו'זף דה סוזה דיאס). השחקן בן ה-26 מגיע מסאו פאולו.

11:00

ראחים סטרלינג ממשיך להתגרות בליברפול. ה'סאן' דיווח שהוא הודיע לליברפול כי אין בכוונתו לצאת למסע המשחקים של טרום העונה עם בסוף השבוע. נודע שמנצ'סטר סיטי שהציעה עבורו 40 מיליון ליש"ט, מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט כדי לסגור את העסקה כבר השבוע.

לשחקן הכנף האנגלי היו שיחות עם המנג'ר ברנדן רוג'רס, בהן הודיע שלא יצא למסע באוסטרליה (אדלייד ובריסביין) ואסיה (תאילנד וקוואלה לומפור). השחקן החל באימונים עם ליברפול ביום שני, אבל דחה שוב הצעה לשכר של 100 אלף ליש"ט לשבוע. אם סטרלינג יימכר לסיטי שלא רכשה שחקן הקיץ למעט ילד הפלא הטורקי, ק.פ.ר תקבל 20 אחוז מהמכירה. זה ההסכם שעשו הצדדים כשסטרלינג עבר כשחקן אלמוני לחלוטין מהאקדמיה של הקבוצה הלונדונית לזו של ליברפול. 


10:22

ליברפול חזרה להתעניין בחלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט, מלך השערים של הליגה הצרפתית בשנה שעברה עם 27 כיבושים. כך פרסם העיתון 'לאקיפ. 

 

מנצ'סטר יונייטד מקווה להשלים את רכישת מורגן שניידרליין מסאות'המפטון עד יום שני הקרוב, אז תצא למסע משחקים בארה"ב. 

 

צ'לסי משלימה את רכישת קשר פלומיננזה קנדי שהגיע לבדיקות בסטמפורד ברידג'. הוא יעבור תמורת 6.3 מיליון ליש"ט. 

09:50

טוטנהאם השלימה את החתמת המגן הבלגי טובי אלדרווירלד מאתלטיקו מדריד תמורת 11.5 מיליון ליש"ט.

 

יוהאן קאביי בדרך לקריסטל פאלאס, להתאחד עם המנג'ר אלן פארדיו שאימן אותו בניוקאסל אחרי שהפאלאס הגיעה להסכם עם פ.ס.ז'. שווי העסקה כ-12 מיליון פאונד.

 

באיטליה המשיכה יובנטוס ברכש המאסיבי, כשסיכמה אתמול על החתמת חלוץ נבחרת איטליה סימונה זאזה שהיה שייך ב-50 אחוז אליה ושיחק בסאסואלו. החלוץ נרכש על ידי ה"גברת הזקנה" תמורת 18 מיליון יורו. זאזה ישתף פעולה עם פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ' ואלברו מוראטה. 

גוראן פאנדב חתם בגנואה. המקדוני, ששיחק בעבר בלאציו, אינטר ונאפולי, שב לאיטליה אחרי תקופה מאכזבת בגלאטסראיי.

רומא במו"מ להחתים את אדין דז'קו ממנצ'סטר יונייטד תמורת 14 מיליון ליש"ט. 

08:08

הכדורגל היווני לא מתרגש מהמשבר הכלכלי וממשיך לרכוש שחקנים. מגן מאלגה, סרחיו סאנצ'ס, סגר בפאנאתינייקוס. 

סטיבן ג'רארד הוצג בקבוצתו החדשה ב-MLS, לוס אנג'לס גלאקסי, כולו בלבן אחרי המדים האדומים שלבש בליברפול. הוא הצהיר שלהצלחה של דיוויד בקהאם היתה השפעה גדולה על החלטתו לעבור לקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי