מנצ'סטר יונייטד תחתים שוער ארגנטינה סרחיו רומרו

רומרו. אז מה עם ואלדס?
רומרו. אז מה עם ואלדס? | צילום: Gettyimages

וגם: הקרב בין ואן חאל לויקטור ואלדס וג'קסון מרטינס עבר רשמית לאתלטיקו

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הפגרה ממשיך לתפוס תאוצה. יעקב זיו, איזק אבידור ובנו דוד יעדכנו לאורך היום על כל ההתרחשויות, הספקולציות, החתימות והשמועות בבלוג היומי.

 

14:11

רוביניו הוצג בקבוצת גוואנגז'ו אלופת סין אותה מאמן לואיס פליפה סקולארי. 

 

13:15

מנצ'סטר יונייטד רוצה כנראה להחתים את שוער נבחרת ארגנטינה, סרחיו רומרו, שהיה שייך למונאקו בעונה החולפת כמושאל מסמפדוריה הוא כעת העברה חופשית. הוא אמור להחליף את דויד דה חאה. השוער עבד עם לואיס ואן חאל כשזה אימן את אלקמאר. בלוג ההעברות של העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו כתב שרומא היתה אמורה להחתים את השוער, אבל כעת הוא עשוי להעדיף את אולד טראפורד. רומרו עשוי להיות זמנית השוער הראשון אם ואלדס וגם דויד דה חאה יעזבו הקיץ. הוא עשוי להרוויח 2 מיליון יורו לעונה.

 

רומרו. יחליף את דה חאה? (gettyimages)

12:29

לאציו רוצה לרכוש את ריקרדו קישנה קשר אייאקס אמסטרדאם ורוצה להחתים אותו לארבע שנים. מינו ראיולה הוא הסוכן שלו. השחקן אמר שהוא מוכן רק לעבור ולא להיות מושאל. מאמן אייאקס, פראנק דה בור, לא מסתדר עם השחקן שאוהב לקבוע בעצמו כמה הוא ירוץ באימון ואיך יתחמם לפני האימון. באייאקס מוכנים למכור אותו ב-3 מיליון  יורו ו-10 אחוז מכל ההעברה עתידית. 

 

רוייסטון דרנטה ששיחק בקייסריספור הטורקית וירד לליגה השנייה מבוקש בפק זוולה שרוצה לקחת אותו בתנאים שלה. המגן ששיחק בריאל מדריד אמר: "אני בן 28 ואין לי מה להפסיד בחיים. אני אחזור הביתה". הוא רצה לשחק בפיינורד שטענה, כי יש לנו סגל רחב. "אנחנו לא צריכים אותך כעת". עזב את הולנד אחרי 9 שנים.

11:34

מנצ'סטר יונייטד הולכת על חלוץ אסטון וילה הבלגי כריסטיאןבנטקה. לפי העיתון 'הסאן' החליט המועדון להפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 32.5 מיליון ליש"ט ובכך הם ינצחו שוב את ליברפול כמו במקרים רבים קודמים. הקבוצה של ברנדן רוג'רס רצתה את החלוץ, אבל לא בסכום הגבוה בו מדובר. לפי העיתון החלוץ יהיה שחקנה של היונייטד עד סוף השבוע.

 

בתוך כך לואי ואן חאל ביקש מאנחל די מאריה לא לעזוב את הקבוצה לפ.ס.ז'. הוא הדגיש שהארגנטיני עדיין בתוכניות שלו. לפי ה'דיילי סטאר' LVG שוחח עם השחקן הארגנטיני וביקש ממנו לא לעזוב. הצרפתים הציעו עליו 50 מיליון ליש"ט.

 

די מאריה. יישאר במנצ'סטר (gettyimages)

10:55

ואן חאל נכנס אתמול (רביעי) בויקטור ואלדס שוער היונייטד ואמר שהוא יימכר: "הוא אכזב אותי מאוד. נתנו לו את הצ'אנס להתאמן ולהוכיח את עצמו במילואים, אבל הוא לא רצה לשחק שם. איך אתה יכול להראות את עצמך אם אתה לא רוצה לשחק בקבוצה השנייה כשאתה לא יכול לשחק בראשונה". על המגן רפאל שהועמד למכירה לאחר שנרכש מתאו דרמיאן אמר: "רציתי קודם שחקן שיודע להגן".

 

לואי ואן חאל טען שויקטור ואלדס לא הסכים לשחק בקבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד עד גיל 21, אבל ואלדס ענה לו הבוקר בציוץ שטוען, כי ואן חאל משקר והוא כן שיחק במשחקי היונייטד עד גיל 21. הוא הראה תמונות של שני משחקי יונייטד עד גיל 21 וכתב את המילה: "מכבד". אוהדי יונייטד יצאו נגדו שהוא החליט לעזוב את הקבוצה בגלל שקיבל הבטחה להיות השוער הראשון ולאחר שדויד דה חאה עשוי להישאר בקבוצה הוא החליט לעזוב. 

 

10:22

עיתון 'אס' פרסם שמנצ'סטר סיטי לא ממש ירדה מהתוכנית שלה לרכוש את פול פוגבה, אבל כדי שסכום ההעברה יירד אחרי שהציעה 100 מיליון יורו עבורו היא מציעה כעת את דויד סילבה ועוד סכום של כסף. בעקבות רכישת ראחים סטרלינג סבורים בסיטי שיוכלו לוותר על סילבה שמחירו בין 55 ל-60 מיליון יורו וטוענים שיצטרכו להוסיף עוד 40 מיליון יורו על פוגבה. 

09:43

ג'קסון מרטינס עבר רשמית לאתלטיקו מדריד וסכום ההעברה בסופו של דבר הוא 36.75 מיליון יורו שהוא ההעברה הכי גדולה השנייה בתולדות הקולצ'נרוס אחרי מכירת רדמאל פלקאו למונאקו ב-40 מיליון יורו.

 

רומן אברמוביץ' דורש תשלום על המגן הברזילאי לואיס פליפה שאמור לחזור לאתלטיקו להשאלה.

 

סביליה בשיחות להחתים את רוברטו סולדדו מטוטנהאם, אבל הבעיה שלה היא להשוות את שכרו 40 אלף ליש"ט לשבוע לא כולל מיסים.

 

סולדדו. מבוקש בספרד (gettyimages)

08:31

קלאודיו רניירי שהתמנה למנג'ר לסטר עשוי להחתים את קרלטון קול מווסטהאם כרכש הראשון שלו.

 

ג'רמיין לאנס חלוץ דינאמו קייב ההולנדי סגר בסנדרלנד תמורת תמורת דמי העברה של 8 מיליון ליש"ט וחוזה ל-4 שנים.

 

קשר ליברפול ג'ו אלן הודה שמועדון אחר חוץ מליברפול היה מפטר בעונה שעברה את ברנדן רוג'רס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי