פרודום: "הסופרקאפ הזה נפל עלינו מוקדם מדי"

פרודום. רפאלוב ייחסר
פרודום. רפאלוב ייחסר | צילום: Gettyimages

גנט וקלאב ברוז' ייפגשו (21:25 בספ' 1) למשחק הראשון של העונה הבלגית

(גודל טקסט)

תשעה ימים לפני פתיחת העונה בבלגיה מארחת היום (ספורט1 החל מ-21:25) האלופה גנט את קלאב ברוז' מחזיקת הגביע בסופרקאפ של בלגיה. שני הישראלים הבכירים בשתי הקבוצות ליאור רפאלוב (ברוז') ורמי גרשון (גנט) לא ייקחו חלק במשחק. בגנט אמור קני סייף לפתוח על הספסל והמגן חאתם עבד אל חמיד שהגיע מדינאמו בוקרשט אמור לפתוח בהרכב.

 

מאמן גנט, חרט חאזנברוק, אמר, כי יש לקבוצה עדיין בעיות בהגנה והיא מחפשת בלם בנוסף לאריק יוהנסון השוודי שנרכש ממאלמו, היא מחפשת גם קשר תוקף. בקלאב ברוז' יחגוג האנס ואנקן קשר לוקרן שעבר לברוז' ב-4 מיליון יורו. מדובר בסכום הכי גבוה ששולם העונה בהעברות בליגה הבלגית. לוקרן שילמה עליו רק 200 אלף יורו לפני שנתיים ללומל. הוא צפוי לשתף פעולה עם ויקטור ואסקס הספרדי והצמד הזה אמור לקחת את קלאב ברוז' העונה לאליפות.

 

 

ברוז' עדיין לא נראית מוכנה לעונה אחרי שהפסידה ביום שני במשחק ידידות 4:3 לדנייפרופטרובסק. המאמן מישל פרודום אמר: "ההפסד הזה לא אומר לי כלום. היו לנו שמונה ימים של אימונים מצוינים. לצערי ליאור רפאלוב פצוע והוא חייב כמה ימי מנוחה, אבל אני מאמין שהוא יצטרף אלינו לאימונים שבוע הבא ועד לפתיחת הליגה בסוף השבוע הבא הוא יהיה כשיר. האמת שהסופרקאפ הזה נפל עבורנו מוקדם מדי. אנחנו עדיין מחפשים מגן. עבורנו התואר הזה הוא לא המטרה הכי חשובה עבורנו. זה עוד משחק הכנה לפתיחת העונה. יש לנו עשרה ימים להיות לפתיחת העונה".

 

אל חמיד. ייפתח בהרכב גנט (אתר רשמי דינמו בוקרשט)

 

 

החיזוקים של כל קבוצה:

 

גנט החתימה את חאתם עבד אל חמיד (מיליון יורו), המגן אריק יוהנסון ממאלמו (חופשי), החלוץ קליפה קוליבלי משרלרואה (חופשי), המגן הדני לאסה נילסן מניימיכן (השאלה) והקשר תומאס מאטו מקורטרייק (חופשי).

 

קלאב ברוז' החתימה את החלוץ המאלווי עבדוליה דיאבי (2 מיליון יורו), ברני איביני-איסי חלוץ אוסטרלי משנאחי SIPG, המגן דיון קולס מלהובן, הקשר האנס ואנקן מלוקרן (4 מיליון יורו) והשוער סבסטיאן ברוזסה מזולה ווארגם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי