יובנטוס הודיעה: וידאל סגר בבאיירן עד 2020

וידאל. יסתדר עם הבירות בבוואריה?
וידאל. יסתדר עם הבירות בבוואריה? | צילום: Gettyimages

איברהימוביץ' יעזוב את פ.ס.ז' ויגיע למילאן, ברצלונה לא תשאיל את טוראן

(גודל טקסט)

שוק ההעברות ממשיך לקרום עור וגידים בזמן שהקבוצות כבר עמוק בהכנות לעונה החדשה. מי עובר לאן? הכל בבלוג ההעברות של ספורט1.

18:11

מנכ"ל יובנטוס, בפה מארוטה, הודיע במסיבת עיתונאים שארתורו וידאל, סגר בבאיירן מינכן. וידאל סגר עד 2020 ומארוטה אמר: "וידאל מחפש אתגרים חדשים".

באיירן תשלם עליו 35 מיליון יורו. כרגע חסרים רק בדיקה רפואית וחתימה רשמית על החוזה. שכרו של וידאל עדיין לא ידוע בוודאות, אבל לפי דיווחים הוא צפוי לקבל כ-90 אלף יורו לשבוע ולעזוב את הסרייה A לאחר ארבע עונות.

14:30

לואיס אנריקה, מאמנה של ברצלונה, הבהיר לתקשורת: "אלש וידאל וארדה טוראן לא יושאלו ויישארו איתנו עד שיוכלו לשחק בינואר".

13:30

ההרגשה במילאן היא שחזרתו של זלאטן איברהימוביץ' לקבוצה קרובה מתמיד. לדברי העיתונאי המתמחה בהעברות, אלפרדו פדוליה, העברתו למילאן מפ.ס.ז' תתבצע ב-1 באוגוסט, אחרי שאיברה הגיע להסכם עם שייך אל ת'אני לעזוב אחרי הסופרקאפ שיתקיים במונטריאול. חוזהו של החלוץ השבדי מסתיים בקיץ 2016. לפי הדיווח, סוכנו של השחקן הבהיר כי הוא אינו מתכוון לחדש אותו. אלופת צרפת תשמח להכניס מעט כסף לקופה ולא לאבד את השחקן ללא תמורה. מילאן צפויה לשלם לפ.ס.ז כ-10 מיליון יורו בעוד השחקן עשוי להרוויח 18 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות.

 

 

 

לפי הדיווחים, השבדי כבר סגר לשלוש שנים בקבוצה עם משכורת של 7.5 מיליון יורו לעונה. הוא יסיים את החוזה בגיל 36 ואז יחליט האם לפרוש או להמשיך. בפ.ס.ז' נותרה עונה אחת בלבד בחוזהו. שמו של איברה לא מפסיק להיות מוזכר במילנלו וגם הנשיא סילביו ברלוסקוני אמר שהוא ירצה לראות אותו חוזר למועדון. 

 

אלברט גומונדסון, הקשר האיסלנדי בן ה-18 מהירנביין, חתם לשלוש שנים בפ.ס.וו איינדהובן.

 

לורן בלאן מאמנה של פ.ס.ז' הודיע רשמית על רכישת בנג'מין סטמבולי שמצטרף לפאריס סן ז'רמן. השחקן עבר בדיקות רפואיות וחתם לחמש שנים. האלופה הצרפתית תשלם תמורתו לטוטנהאם כ-7 מיליון ליש"ט. הקשר האחורי חוזר לצרפת שנה אחרי שעבר ממונפלייה לטוטנהאם.

12:00

סולומון רונדון חלוץ זניט סט. פטרסבורג הוא המועמד החדש לחזק את התקפת רומא אחרי שהג'יאלורוסי נבהלו מדרישת מנצ'סטר סיטי לקבל 30 מיליון יורו על אדין דז'קו.

11:45

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה אמר שהוא לא שוקל להשאיל את ארדה טוראן ואלש וידאל לקבוצות אחרות כדי שיוכלו לשחק עד ה-1 בינואר התאריך בו יוכלו להתחיל לשחק בברצלונה. "הם ידעו על האמברגו כשחתמו בקבוצה ואנחנו רוצים שהם ימשיכו להתאמן אצלנו ויקלטו את הדינאמיקה בקבוצה באמצעו האימונים". 

10:00

העיתון 'טלגראף' פרסם שמנכ"ל מנצ'סטר יונייטד, אד וודרווד, חזר אתמול בלילה בדחיפות למנצ'סטר במטרה להסדיר את החתמת בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס. במנצ'סטר יונייטד דרשו עד כה על דויד דה חאה 49 מיליון יורו וריאל מדריד הסכימה לשלם רק 25 מיליון יורו, אלא השדים האדומים מבינים שעליהם לתת לתת לדה חאה ללכת לפני שהאחרון יעזוב בחינם בקיץ הבא. לוודרווד יש משימה כפולה- להחתים את ראמוס ואת חלוץ ברצלונה פדרו. עד כה שילמה יונייטד 81 מיליון ליש"ט על רכש שחקנים. 

סרחיו רומרו, שוער נבחרת ארגנטינה, כבר עבר כבר בדיקות רפואיות לקראת חתימתו ביונייטד, אבל הוא ישמש כשוער שני. המועמד העיקרי לעמוד בין הקורות באולד טראפורד הוא יאספר סליסן שוער אייאקס אמסטרדם. 

09:30

כריסטיאן בנטקה אמור לעבור במהלך היום בדיקות רפואיות אצל רופא ליברפול, שטס בחזרה מאוסטרליה לאנגליה במטרה לבדוק את החלוץ הבלגי לפני שקבוצתו משלמת 32.5 מיליון ליש"ט לאסטון וילה על רכישתו. הצגתו עשויה להיות היום, אם וכאשר יחתום. הוא לא יצטרף למסע של ליברפול ויתאמן במתחם האימונים "מלווד" ביחד עם רוברטו פירמינו שגם הוא לא יצא למסע לאחר שזכה למנוחה לאחר הקופה אמריקה. חלוץ ליברפול ריקי למברט צפוי לעבור לווסט ברומיץ' אלביון.

אסטון וילה כבר עשתה צעד משמעותי בניסיון להביא מחליף להתקפה והגישה בקשה רשמית לקלאב ברוז' לרכוש את חלוצה אובי אולרה.

 
טוטנהאם מסתמנת כקבוצה שעשויה להחתים את חאבי צ'יצ'ריטו המקסיקני, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. 

צ'יצ'ריטו במדי מקסיקו בגולד קאפ (AFP)

 

ה'דיילי מירור' מדווח שפ.ס.ז' סוגרת על החתמת אנחל די מאריה, למרות לואי ואן חאל שהיה רוצה להשאירו בקבוצה. פ.ס.ז' מציעה עליו רק 40 מיליון ליש"ט, אבל בצרפת סבורים שרצונו לעזוב ישכנע את יונייטד לשחררו בפחות כסף מדרישתה המקורית. 

 

ארסנל רוצה את פייר אמריק אבומיאנג, שחקן הכנף ההתקפי של בורוסיה דורטמונד, אבל הגרמנים מצדם טוענים שהוא לא למכירה. 

09:00

בריאל מדריד כבר חילקו מספרי חולצות לעונה הבאה. אם לא יקרה משהו מפתיע, קיילור נבאס יהיה מספר 1, קיקו קאסיה 13 ופאצ'קו 25. 

גרנאדה מקווה להחתים היום את חלוץ סוונזי לשעבר, מיצ'ו שחוזר לספרד.

 

צ'לסי דורשת 15 מיליון יורו על המגן לואיז פיליפה ששיחק השנה בבלוז ולא התאקלם. נטען כי באתלטיקו מדריד שוקלים את אפשרות החזרתו.

 

לונדון לא עשתה לו טוב. ישוב לקולצ'ונרוס? (Gettyimages)

 

ריאל סוסיאדד רוצה את פאביו בוריני, חלוץ ליברפול שמחירו 7 מיליון ליש"ט. 

 

פיינורד רוצה את הבלם ההולנדי רון פלאר מאסטון וילה. הוא היה מבוקש קיץ שעבר במנצ'סטר יונייטד אחרי שהיה לו מונדיאל מצוין, אך סבל מפציעות בעונה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי