דוידוביץ' רביעית בתחרות הקדם אולימפית בריו

דוידוביץ'. כמעט השיגה מדלייה
דוידוביץ'. כמעט השיגה מדלייה | צילום: באדיבות איגוד השייט

מדליסטית הארד מאליפות העולם, פספסה בשתי נקודת את המקום השלישי

(גודל טקסט)

הגולשת מעין דוידוביץ', מדליסטית הארד מאליפות העולם אשתקד בספרד, סיימה היום במקום הרביעי הכללי בתחרות הקדם אולימפית בריו ופספסה בשתי נקודות את מדליית הארד.

 

דוידוביץ' עלתה לשיוט המדליות מהמקום השביעי הכללי וסיימה את המדל רייס במקום השני שהעניק לה 4 נקודות דירוג ובסה"כ 53 נקודות שליליות. הגולשת הבכירה של ישראל הייתה רחוקה שתי נקודות בלבד מהגולשת

 

הספרדייה בלנקה מנקון, שסיימה אחרונה במדל רייס אך זכתה במדליית הארד הודות לצבירה של 51 נקודות שליליות.

 

המנצחת בתחרות היא הצרפתייה שארלין פיקו שצברה 39 נקודות שליליות. במדליית הכסף זכתה הפולניה מלגורזטה ביאלקה (47 נקודות שליליות).

 

נמרוד משיח סיים במקום ה-12 הכללי בגלשנים ופספס את שיוט המדליות. במדליית הזהב זכה הסיני אייצ'ן וונג שהציג תחרות מצוינת ובכסף זכה היווני ביירון קוקלאניס.

אורן יעקב, בלייזר רדיאל, סיימה במקומות 23 ו-24 וסיימה את התחרות במקום ה-11 בכללי, עם 90 נק שליליות, תוך שהיא מתמודדת בתנאים של רוחות חזקות. יעקב פספסה את המדל רייס,לגולשת מסין שצברה גם היא 90 נקודות שליליות אך הקדימה את הישראלית ונכנסה לעשירייה הראשונה.

במפרשיות מדגם 470 מדורגים אייל לוין ודן פרויליך במקום ה-15 בכללי לאחר 8 שיוטים ומחר הם אמורים להשתתף בשיוט נוסף. צמד הבנות גיל כהן ודניאל ממן סיימו היום במקומות 14, 15 ו-14 ומדורגות במקום ה-18.  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי