יובנטוס מעוניינת לרכוש את כריסטיאן אריקסן

אריקסן. מחליף לארתורו וידאל?
אריקסן. מחליף לארתורו וידאל? | צילום: Gettyimages

וגם: גיא אסולין עוזב את מאיורקה והמטרה החדשה של ריאל מדריד

(גודל טקסט)

אנחנו כבר באמצע חודש אוגוסט ומשמעות הדבר היא שמעט יותר משבועיים נותרו כדי לסגור סגלים למחצית העונה הראשונה. כל השמועות, ההעברות והעדכונים – בבלוג של ספורט1.

 

15:51

טוטנהאם הציגה את הקמרוני קלינטון אנג'י שנרכש תמורת 10 מיליון ליש"ט.

14:31

דיווחים בספרד: מאיורקה החליטה לשחרר את גיא אסולין. המועדון צפוי לשלם לאקס ברצלונה פיצוי על סך 35 אלף דולרים תמורות התרת חוזהו. כזכור, הפועל ת"א התעניינה בישראלי במהלך הקיץ ואולי כעת אסולין יחזור לישראל? ימים יגידו.

 

13:07

אוהדי טוטנהאם צריכים להיות מודאגים אחרי שה'קוריירה דלו ספורט' פרסם היום שיובנטוס רוצה לרכוש את הקשר הדני של התרנגולים כריסטיאן אריקסן במקום סמי חדירה הפצוע. מחירו עשוי להיות 20 מיליון יורו. גם שמו של לוקאס לייבה קשרה האחורי של ליברפול הוכר ביובה. 

12:16

ריאל מדריד לפי פרסומים בפורטוגל מנסה לרכוש את קשר נבחרת פורטוגל עד גיל 21 וספורטינג ליסבון ריקרדו קראליו. סעיף השחרור שלו עומד על 45 מיליון יורו. בניטס פנה לפלורנטינו פרס ואמר לו שהוא זקוק לעוד קשר יצירתי וחלוץ. 

11:49

בתוך כך נשיא ליון אישר שטוטנהאם תרכוש את הקמרוני קלינטון אנג'י תמורת 10 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-21 כבש 10 שערי ליגה בעונה שעברה ומשחק בכנף או מאחורי החלוץ.

 

לפי הידיעות באנגליה טוטנהאם גם אמורה להחתים את חלוץ ווסט ברומיץ' אלביון, סיידו ברהינו, שמחירו 15 מיליון ליש"ט, אבל מנג'ר הקבוצה טוני פיוליס הודה שהוא לא יודע אם זה יקרה: "אנשים שואלים אותי אם הוא הולך, אבל לומר את האמת אני לא יודע. זה לא אומר שאם קנינו את סלומון רונדון אוטומטית ברהינו יעזוב".

 

לוריס. לא הולך לשום מקום (gettyimages)

 

מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, הצהיר שלא ייתן לשוער הוגו לוריס שקיבל העונה את סרט הקפטן, לעזוב. הוא מבוקש במנצ'סטר יונייטד אם דויד דה חאה יעזוב. יש גם קללת קפטנים בטוטנהאם. שני הקודמים מייקל דאוסון ויונאס קאבול היו קפטנים ועזבו את הקבוצה. פוצ'טינו אמר על כך: "לוריס רוצה להישאר". ה'דיילי מירור' טען הבוקר שטוטנהאם גם רוצה את יאניק בולאסי מקריסטל פאלאס. 

10:23

רומא בדרך להחתים את אנטוניו רודיגר בלם שטוטגרט. גובהו 1.90 מטר. זאת לאחר שהבלם הצרפתי מאפו יאנגה-אמביווה ששיחק בעבר בניוקאסל והשנה ברומא חתם בליון.

 

תום דה סוטר שחקו קלאב ברוז' עבר מהקבוצה לבורסאספור תמורת 2 מיליון יורו.

09:11

אדאמה טראורה עבר רשמית מברצלונה לאסטון וילה. וילה תשלם בסך הכל 12 מיליון יורו, בעוד שלקטלאנים תהיה זכות ראשונים עליו לכשיסתיים חוזהו בעוד שתי עונות.

 

ג'רארד מורנו חלוץ ויאלריאל נמכר לאספניול ב-1.5 מיליון יורו.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי