פישר ורותבארט החמיצו אימון שני ברציפות

פישר ואדלשטיין. התאמן בנפרד
פישר ואדלשטיין. התאמן בנפרד | צילום: עדי אבישי

ישראל מתכוננת למשחקים עם סרביה, אדלשטיין יחסר את צמד הגבוהים?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן לאליפות אירופה בצרפת בחודש הבא, כאשר במוצ"ש ויום ראשון תערוך הנבחרת צמד משחקי אימון מול סרביה, אחת הנבחרות הטובות באירופה.

 

ארז אדלשטיין יכול להמשיך ולהיות מודאג מהקו הקדמי שלו, לאחר שד'אור פישר ורוברט רותבארט הפצועים לא קיימו אימון מלא וערכו תרגול קליל מאד בנפרד מיתר השחקנים. בניגוד אליהם יוגב אוחיון, שחבר לנבחרת לאחר הטורניר במקדוניה, השתתף באימון שני ברציפות וארז אדלשטיין בונה עליו שיהווה פקטור משמעותי במהלך אליפות אירופה.

 

 

סרביה תנחת בארץ מחר (שישי) ותגיע ארצה עם 14 שחקנים בהם כמה שמות גדולים ומוכרים כגון: מילוש תאודוסיץ' הרכז של צסק"א מוסקבה, בוגדן בוגדנוביץ' ששיחק בעונה האחרונה בפנרבחצ'ה ונבחר במקום ה-27 בדראפט ע"י פניקס, נמניה בייליצה גם הוא בפנרבחצ'ה בעונה שעבר והMVP של היורוליג שאמור לשחק במיניסוטה, זוראן ארצג והסנטר מירוסלאב ראדוליצה שחתם לאחרונה לשנתיים בפנתינאייקוס.

 

תאודוסיץ'. כוכב נבחרת סרביה (gettyimages)

 

שאר שחקני הסגל: ניקולה קליניץ', ניקולה מיליוטינוב, דראגן מילוסבייביץ', ולדימיר סטימאץ', סטפאן מרקוביץ', מרקו סימונוביץ' ואוגניין קוזמיץ', נמניה דאנגוביץ' ונמניה נדוביץ'. מאמן הנבחרת סאשה דג'ורג'ביץ'.

 

במקביל, שני הסקאוטים של נבחרת ישראל יצאו לראות את יריבות הנבחרת בסוף השבוע: מודי מאור, עוזר המאמן של מכבי אשדוד יצא לקסנטי ביוון כדי לראות את רוסיה היריבה הראשונה של הנבחרת באליפות אירופה וגם את בוסניה אותה תפגוש הנבחרת בהמשך האליפות. בטורניר ישתתפו גם יוון וצ'כיה של ננו גינזבורג. עופר רחימי עוזר המאמן של מכבי חיפה והסקאוט השני של הנבחרת, יצא לקופר בסלובניה כדי לראות את פינלנד היריבה השנייה של ישראל באליפות אירופה בטורניר בו ישתתפו גם איטליה, סלובניה וגאורגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי