קולמן: "זה דור הזהב שלנו. חושבים על ניצחון"

וויליאמס וקולמן. ניצחון אחד מהגשמת החלום
וויליאמס וקולמן. ניצחון אחד מהגשמת החלום | צילום: Gettyimages

שלוש נקודות מול ישראל ו-וויילס ביורו. וויליאמס: "המשחק הגדול בקריירה"

(גודל טקסט)

נבחרת וויילס קיימה היום (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול ישראל (19:00 שעון ישראל).

במידה ונבחרת של גארת' בייל תנצח את הנבחרת של אלי גוטמן, היא תהיה הראשונה מבית 2 שמבטיחה את העפלתה ליורו 2016. אם וכאשר וויילס תבטיח את ההעפלה, זו תהיה פעם ראשונה מאז 1958 שההיא זוכה להשתתף בטורניר גדול.

"יש לנו משימה חשובה ביום ראשון בערב, זה הולך להיות קרב גדול", כך אמר כריס קולמן במסיבת העיתונאים. המאמן לא מקל ראש בזהבי וחבריו ואמר: "יש לישראל הרבה על מה לשחק, הקהל שלנו חייב להיות מאופק וסבלני".

קולמן שומר על פרופורציות ואולי אף פוחד משאננות שעלולה לעלות לנבחרתו ביוקר: "אנחנו מתמודדים עם סיטואציה חדשה עבורנו. השחקנים מספקים את הסחורה ובזכות זה אנחנו מקבלים את תשומת הלב, אבל אסור לנו לחגוג מוקדם מידי, חייבים לשמור על הדרך שלנו, בזכותה אנחנו במצב הזה".

"יש לישראל הרבה על מה לשחק" (Gettyimages)

"ב-1958 עלינו למונדיאל אחרי ששיחקנו מול ישראל. מדובר בנבחרת טובה שתגיע ותרצה להוציא תוצאה שתתאים לה. אם היינו משחקים מול נבחרת אנדורה, היה אפשר לצפות לניצחון קל. למעשה זה טוב שאנחנו משחקים נגד ישראל, השחקנים יהיו מרוכזים כי מדובר בנבחרת חזקה".

 קולמן יודע כי לנבחרתו יש סיכוי מצוין לעשות היסטוריה: "אנו חושבים על מה יקרה אם ננצח את ישראל. אנחנו אנושיים", הוסיף קולמן, "החבורה הזאת הרוויחה בצדק את הכינוי דור הזהב. יש עוד דרך, עדיין לא עלינו, אך יש לנו סיכוי טוב לעשות משהו גדול ומיוחד".

"יש לנו סיכוי טוב לעשות משהו מיוחד" (Gettyimages)

קפטן הנבחרת ושחקנה של סוונסי, אשלי וויליאמס, היה נרגש: "זה עשוי להיות המשחק הגדול בקריירה של כל אחד ואחד מהשחקנים. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק של ושמחים מכך שכולם מסביב מתרגשים ומצפים מאיתנו. אני מקווה שנסיים את העבודה במשחק מול ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי