קרויף: "צריכים לחשוב אם חוק בוסמן היה נכון"

יוהאן קרויף
יוהאן קרויף | Gettyimages

יוהאן תקף: "צריך 5 זרים, העיקר שהולנד יהיו ביורו". מה ג'ורדי יחשוב?

(גודל טקסט)

אגדת הכדורגל יוהאן קרויף יצא בחריפות נגד המצב של נבחרת הולנד ומצבן של הנבחרות הגדולות בגלל שלטענתו הליגות הורסות את הנבחרות.

 

קרויף, אשר מודאג ממצב הנבחרות אמר: "כשאתה מסתכל על הפרמיירליג  אתה מתחיל להבין שיש בעיה. כשאתה בוחן את הקבוצות הגדולות באנגליה אתה מגלה שיש מקום רק לשחקן אנגלי אחד בנבחרת, דוגמת וויין רוני.

 

 

בברצלונה וריאל מדריד הבעיה דומה. לשתי הקבוצות הגדולות בספרד אין אפילו ספרדי אחד שיכול לשחק בנבחרת ספרד. זה אומר שבכדורגל העולמי צריך להגיע לסיכום שבכל קבוצה ישתפו מקסימום חמישה זרים".

 

קרויף הסביר: "פיפ"א לא מתעסקת בדברים האלה והתוצאה ידועה. נבחרת הולנד מפסידה נגד נבחרות כמו איסלנד וטורקיה ואנחנו צריכים לנצח עכשיו את המשחקים שיש לנו, ולחכות לראות מה יעשו הטורקים שיש להם שתי נקודות יתרון והם סיימו נגדנו ב-1:1. אנחנו צריכים לחשוב אם חוק בוסמן היה בכלל צודק".

 


מעניין מה ג'ורדי חושב על זה? (אודי ציטיאט)

 

מעניין מה יגיד על זה בנו ג'ורדי, שאמר לא פעם שבשביל להצליח בזירה האירופית מכבי חייבת להגדיל את מכסת הזרים בשביל להצליח בזירה האירופית.

 

בכל מקרה לכוכב העבר האגדי ברור דבר אחד: "אני אוהב כדורגל יפה, משחק טוב ותוצאה טובה, אבל במשחקים הבאים אני מעדיף שהולנד ישחקו רע, אבל שיבקיעו וזה אולי יוביל אותנו לפלייאוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי