שנה אחרי: טריפל H והרוק צפויים להיפגש ברסלמניה

טריפל H ודה רוק ברסלמניה 31. סגירת חשבון ב-2016?
טריפל H ודה רוק ברסלמניה 31. סגירת חשבון ב-2016? |

WWE כבר שיבצו 6 קרבות לאירוע ב-2016. אנדרטייקר לא יתמודד מול סטינג. בריאן בחוץ

(גודל טקסט)

יש עוד זמן עד לרסלמניה 32, אבל על פי הדיווחים ראשי WWE כבר שוברים את הראש מאחורי הקלעים על הקרבות שישובצו ויש אפילו כמה החלטות שיצאו החוצה.

 

 

הבעלים של הארגון ומקבל ההחלטות הסופיות, וינס מקמהן, כבר התקבע על 6 הקרבות המובילים שיהיו בדאלאס. מידע על המשתתפים עוד אין, אבל ניתן לומר בוודאות שדניאל בריאן לא נכנס לשיקולים של ההנהלה בעקבות הפציעה שלו, שעל תוצאותיה אפשר לקרוא כאן.

 

בהמשך לעימות שהיה בין דה רוק ורונדה ראוזי לטריפל H וסטפני מקמהן, הכוונה הברורה היא להמשיך את העימות לעבר רסלמניה 32 כשאופי הקרב עדיין לא נקבע. האופציות שעומדות על הפרק הן קרב זוגות מעורב או פיצול הקרבות לטריפל H מול דה רוק וראוזי מול מקמהן. האופציה השלישית היא לאפשר רק את קרב הגברים. בעקבות הרצון העמוק של WWE לאפשר לראוזי, אלופת ה-UFC לנשים, להתאבק לראשונה, מי שקיבל השפעה רבה לקביעת הרוסטר ברסלמניה הזו הוא לא אחר מאשר הבעלים של UFC, דיינה ווייט.

 

ג'ון סינה ישתתף באחד מ-6 הקרבות הגדולים שמקמהן מתכנן באירוע, אך שם היריב שלו לא הודלף החוצה.

 

לכל חובבי הרסלינג שחיכו שנים לקרב בין אנדרטייקר לסטינג, לפי הדיווח הרעיון למפגש ההיסטורי לא יתקיים באירוע רסלמניה הקרוב. מקמהן לא בעד הרעיון, אך למרות זאת ל-WWE יש תכניות לגבי סטינג באירוע הכי גדול של 2016, ככל הנראה כניסה להיכל התהילה למתאבק האגדי ששותף רק בקרב אחד בזירת WWE, אך עשה לעצמו שם ב-WCW וב-TNA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי