טורקיה בטירוף: רובין ואן פרסי סיכם בפנרבחצ'ה

ואן פרסי. קויט המליץ לו על איסטנבול
ואן פרסי. קויט המליץ לו על איסטנבול | צילום: Gettyimages

וגם: המרדף אחדי טוראן, גאראי יעדיף את ולנסיה על פני יונייטד או ריאל?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לקבל תאוצה ככל שהימים חולפים והקבוצות עוברות ממצב של נמנום למצב של הכנות רשמיות. אתר ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות וההחתמות הרשמיות. דקה אחרי דקה.

 

21:28

מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשירותיו של המגן האיטלקי מתיאו דרמיאן. לפי הדיווחים באיטליה טורינו תדרוש עבור מגן נבחרת איטליה 20 מיליון יורו.

20:37

סיידו דומביה קרוב לחזרה לצסק''א מוסקבה. החלוץ מחוף השנהב שיחק במדי הרוסים בין השנים 2010-2014 ושיתף פעולה עם ביברס נאתכו בעונה שעברה, לא לפני שנמכר לרומא בינואר תמורת 15 מיליון יורו. החלוץ האפריקאי לא התאקלם בשורות הזאבים והבקיע רק שני שערים בשלושה עשר משחקים. צסק''א מחפשת להתחזק בעמדת החלוץ ותנסה לצרף את דומביה בהשאלה.

19:40

גלן ג'ונסון קרוב לחזרה לווסט האם, כך מפרסם ה"דיילי אקספרס" הבריטי. מגן נבחרת אנגליה לשעבר, שהתחיל את הקריירה במדי ה"פטישים" ב-2001, סיים את חוזהו בליברפול וכרגע בוחן את האופציות. מוקדם יותר דווח שג'ונסון דחה את הצעתה של בשיקטאש הטורקית. 

17:17

'הגארדיאן' מפרסם שחלוץ מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, סיכם בפנרבחצ'ה. סוכנו שהה באיסטנבול ביומיים האחרונים וכעת מתנהל מו"מ בין הטורקים לבין השדים האדומים על סכום העברת החלוץ בן ה-31. חברו לנבחרת, דירק קויט, היה מי ששכנע את החלוץ לעבור דווקא לטורקיה ולשתף עמו פעולה גם מחוץ למדי האורנג'.

17:00

לוקאס פודולסקי חתם בגלאטסראיי הטורקית והוצג במדי המועדון מאיסטנבול. הוא נרכש תמורת 2.5 מיליון יורו, ירוויח 3 מיליון יורו לעונה ופורסם אף כי יקבל בונוס של 20 אלף יורו על כל משחק בו הוא ישותף.

16:37

ווטפורד ממשיכה להתחזק ולפי הסקאי האיטלקי, הקבוצה ששייכת למשפחת פוצו האיטלקית הגיעה לסיכום עם טוטנהאם, להחתים את שני שחקניה בעונה החולפת הצרפתים אטיין קפואה ובנג'מין סטרומבולי שניהם משחקים בקישור. כעת הקבוצה עובדת להגיע לסיכום עם שני השחקנים.

 

קשר אודינזה הברזילאי אלן מרקס סגר בנאפולי לעונה הבאה תמורת 14 מיליון יורו הבלם מיגל בריטוס האורוגוואי שיעבור לצד השני. גם הקשר השוייצרי גוקאן אינלר בדרך לאודינזה ואילו אלכסיס סאפטה הקשר הקולומביאני של אודינזה יושאל לנאפולי.

15:46

אסקיאל גאראי בלם נבחרת ארגנטינה המשחק בזניט סט. פטרסבורג הוא השם החם החדש שמועמד ללבוש את מדי העטלפים בעונה הבאה. ולנסיה מחפשת מחליף אפשרי לניקולאס אוטמנדי המשחק איתו בנבחרת ומועמד לעזוב למנצ'סטר יונייטד או ריאל מדריד.

גאריי. יגיע לספרד? (gettyimages)

 

רדיו 'קדנה ספורט' הספרדי דיווח שסביליה רוצה את צ'ירו אימובילה מבורוסיה דורטמונד אחרי שהחתימה את שחקן הכנף יהבן קונופליאנקה

13:13

אתלטיקו מדריד רוצה את קשר פ.ס.ז' טיאגו מוטה אחרי שרודריגו קאיו קשר סאו פאולו אמר לא להצעה לחתום בקבוצה. 

 

התקשורת מדווחת היום כי מעברו של רדמאל פלקאו התאפשר לאחר שהחלוץ הסכים להוריד את שכרו, לאחר העונה גרועה במנצ'סטר יונייטד. 

 

פלקאו. העונה הקשה עלתה לו כסף (gettyimages)

11:58

יובנטוס מעוניינת להחתים את חואן קוואדרדו אחרי שז'וזה מוריניו הורה למצוא קבוצה כדי למכור אותו. האו עלה לצ'לסי 31 מיליון יורו בינואר, אבל הפך לעוד פלופ של הפרמיירליג ולא השתלב בקבוצה של "המיוחד".

 

ג'רסון מפלומיננזה אמר שזה יהיה חלום עבורו לשחק בברצלונה או ביובנטוס. יש הסכם בין ברסה לקבוצה הברזילאית, אבל בקטלוניה יכולים להעביר את ג'רסון ליובנטוס כחלק מעסקה עתידית עם פול פוגבה.

09:53

סאגת ארדה טוראן לברצלונה עשויה להסתיים ביום שני כאשר הנהלת ברצלונה הזמנית תיפגש לדון בסיכונים שיש בהחתמת השחקן מבחינת הבחירות והריצה לנשיאות. השחקן, ברצלונה ואתלטיקו מדריד כבר סיכמו את כל הפרטים. רק בעיות פרוצדורליות, בגלל הבחירות לנשיאות, מונעות את החתמת השחקן. הנשיא היוצא, ג'וזף ברתומאו, חשף שהמאמן לואיס אנריקה ביקש ממנו לרכוש את טוראן והמועמד לנשיאות ז'ואן לאפורטה הבטיח להביא אותו גם כן לברצלונה. הבעיה? החתמתו כעת עשויה לתת כביכול לברתומאו נקודות זכות בריצה לנשיאות. מסתבר שהפוליטיקה יכולה להרוס גם את הכדורגל.

 

 

החתמת השחקן תעלה בין 30 ל-34 מיליון יורו. לאפורטה ואגוסטי בנדיטו, מועמד נוסף, טוענים שהדבר הכי בריא יהיה שהעסקה תתבצע על ידי הנשיא החדש אחרי סיום הבחירות ב-18 ביולי. בצ'לסי מקווים להינות מהסיבוך בפרשה, משום שאם עד יום שני לא תהיה חתימה הוא עשוי לעבור לבלוז. חלוץ צ'לסי ואתלטיקו מדריד דייגו קוסטה כבר אמר: "זה יהיה נפלא לשחק שוב עם ארדה טוראן באותה קבוצה". העיתון 'אס' כתב שמנצ'סטר יונייטד קפצה על העגלה ברבע האחרון והגישה הצעה רשמית על טוראן, אבל הוא מעדיף בפרמיירליג את צ'לסי.

 

אתלטיקו מדריד רוצה את סנטי קאסורלה קשרה בן ה-30 של ארסנל כמחליפו של ארדה טוראן. 

09:25

לוקאס סילבה מריאל מדריד התראיין למארקה' ואמר שיש קבוצות שרוצות אותו לעונה הבאה. הוא עשוי להיות מושאל אחרי שלא הצליח להשתלב בבלאנקוס.

 

 

מנצ'סטר סיטי החליטה לעשות רכש ב-100 מיליון ליש"ט אחרי שההגבלות של פייר פליי הפיננסי הוסרו ממנה על ידי אופ"א. כך פרסם ה'דיילי טלגראף' שציין, כי הקבוצה רוצה לרכוש את פול פוגבה וקווין דה ברוינה, אבל כרגע לא נראה שהשחקנים האלה יגיעו לאיתיחד.

08:37

מונאקו התחזקה אחרי שהחתימה את חלוץ אסטודיאנטס הארגנטינית גווידו קאריז'ו. הוא נרכש ב-8.8 מיליון יורו.

 

פיורנטינה מאיימת לפנות לבית המשפט אם מוחמד סלאח הקשר המצרי שלה יפר את חוזה ההשאלה שלו לסגולים מצ'לסי שהיה עד ינואר 2016. השחקן מבוקש ברומא, מילאן ואינטר ורוצה לעזוב אחרי שהמאמן וינצ'נזו מונטלה עזב. סוכנו רמי עבס אמר שההחלטה היא לעזוב והוא ישחק בעונה הבאה בקבוצה איטלקית אחרת.

 

סאלח. רוצה לעזוב את פיורנטינה (gettyimages)

 

וולטר גרגנו הקשר האורוגוואי מנאפולי עבר רשמית למונטריי המכסיקנית. 

08:13

על אף המשבר הכלכלי ביוון, אולימפיאקוס החתימה את החלוץ המקסיקני אלן פולידו מלבדיאקוס.

 

פורטו מכרה שחקנים בכירים הקיץ, אבל מתחזקת במקביל והחתימה את דנילו פאריירה קשר מרטימיו

 

מנצ'סטר יונייטד דורשת 6 מיליון יורו מפנרבחצ'ה על נאני. למרות שהשחקן צפוי להגיע לבדיקות רפואיות וחתימה ביום ראשון, העסקה לא נסגרה בגלל שפנר לא מוכנה לשלם סכום כזה גדול.

 

נאני. עדיין ביונייטד (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי