א. אירופה: גיל כהן ודניאל ממן סיימו במקום התשיעי

כהן וממן. מתקרבות לריו
כהן וממן. מתקרבות לריו | צילום: איגוד השייט

מפרשיות 470: דן פרויליך ואייל לוין סיימו 16. הצוותים השיגו את הקריטריון הישראלי לריו

(גודל טקסט)

השייטת האולימפית גיל כהן ושותפתה דניאל ממן סיימו במקום ה-9 באליפות אירופה במפרשיות מדגם 470, באהרוס, דנמרק, והשיגו את הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים בריו 2016, כשהן צוברות 9 נקודות במבחנים האולימפיים הישראלים.  גם צוות הבנים, אייל לוין ודן פרויליך, שסיימו במקום ה-16 באליפות אירופה, השיגו את הקריטריון הישראלי למשחקי האולימפיים בריו 2016, כשבמאזנם 3.75 נקודות במבחנים הישראלים.

 

שני הצוותים הישראלים המתינו היום שעות רבות לרוח כדי להשתתף ביום התחרויות השלישי של בית הזהב, באליפות אירופה בדנמק, וקיוו לשפר את מיקומם, אך בשל רוחות חלשות בוטלו כל השיוטים.

 

 

נציין כי הצוותים הישראלים הבטיחו את השתתפותם בתחרות הקדם אולימפית שתיערך בחודש אוגוסט בריו, אך עדיין לא השיגו את הקווטה הבינלאומית, כאשר ההזדמנות הבאה להשגת הקווטה הבינלאומית למשחקי ריו, תהיה באליפות העולם במפרשיות 470 בחודש אוקטובר, בחיפה. 

 

לוין ופרויליך. ינסו להשיג את הקווטה באליפות העולם (איגוד השייט)

 

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט: "אליפות אירופה היתה תחרות הקאמבק של גיל כהן שחזרה לזירה הבינלאומית המוכרת לזה לאחר כשנתיים של היעדרות והיא, עם דניאל ממן, נכנסו לעשירייה הראשונה באליפות אירופה. כמובן שזו רק תחילת הדרך מבחינת הבנות ולפניהן עבודה רבה כדי לעמוד ביעדים".

 

לגבי צוות הבנים אמר צוקרמן: "אייל ודן הצליחו לעמוד ביעד הראשון שלהם ולעשות את הקריטריון הישראלי לאחר שנה של עבודה מאומצת. עכשיו הם יצטרכו לעבוד קשה עוד יותר כדי להגיע מוכנים לאתגרים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי