יונייטד רוצה את קיין, ואן פרסי ליעד מפתיע?

ואן פרסי. רוצה פרמייר ליג
ואן פרסי. רוצה פרמייר ליג | צילום: Gettyimages

ההעברות: החלוץ עשוי להתאחד עם הידיניק, נאני על סף חתימה בפנר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לספק כותרות ברחבי העולם. כן, ככה זה בשלב זה של העונה. ספורט1 עם כל הדיווחים, ההחתמות והספקולציות.

 

19:08

בלם לברקוזן לשעבר, אמיר ספאחיץ', חתם בהמבורג. הבוסני בן ה-34 ששיחק מול ישראל, חתם לעונה אחת ונשאר בבונדסליגה. כזכור, הוא הודח מלברקוזן העונה אחרי שהיכה סדרן שמנע מאחיו לשבת ביציע הכבוד. 

 

נאני הגיע אחר הצהריים לבדיקות רפואיות בטורקיה לקראת הצגתו בפנרבחצ'ה שתשלם עבורו כ-6 מיליון יורו.

 

 

בסרטון הבא כבר אפשר לראות את אוהדי פנרבחצ'ה מחכים להודעה הרשמית על חתימתו:

 

 

רוברטו קרלוס מונה למאמנה החדש של דלהי דינאמוס מהליגה ההודית. 

 

איינטרכט פרנקפורט רוצה את שוער בורוסיה דורטמונד רומן ויידנפלר

15:35

טוטנהאם רוצה להחתים את חלוץ אנדרלכט, אלכסנדר מיטרוביץ'. הקבוצה מציעה 15 מיליון ליש"ט (21 מיליון יורו) על החלוץ שסוכנו הוא הישראלי פיני זהבי. גם פורטו, צ'לסי ורומא מתעניינות בסרבי המוכשר.

14:30

פנרבחצ'ה מתחמשת. הקשר הברזילאי, ג'וזף מסאו פאולו ב-8 מיליון דולר. לקשר 3 הופעות בנבחרת ברזיל והוא שיחק בעברו בפורטו כאשתקד שב לברזיל.

 

ועוד שחקן שכבר היה על סף סגירה בפנר. רובין ואן פרסי עשוי לבסוף לעבור ללסטר סיטי. הוא עשוי להצטרף לחוס הידינק המועמד המוביל לאימון לסטר סיטי. ההולנדי שפוטר מנבחרת הולנד מעוניין בחלוץ הנבחרת איתו יש לו יחסים מצוינים. ואן פרסי מעדיף להישאר בפרמייר ליג.

 

 

 

אנטולי טימושצ'וק האוקראיני בן ה-36, ששיחק בבאיירן מינכן בעבר סגר בקבוצה הקזחית קאריאט שניצחה את הכוכב האדום בלגראד 0:2 במשחק הראשון בליגה האירופית. הוא שיחק בעונה האחרונה בזניט.

 

סקו קייטה הגינאי שזומן על ידי מאמנה החדש של הנבחרת לואיס פרננדס אמור לעבור בהשאלה מאתלטיקו מדריד לאביאן הצרפתית שירדה לליגה השנייה.

 

10:15

עיתוני אנגליה 'סאנדיי סטאר' ו'סאנדי מירור' טוענים שמנצ'סטר סיטי עומדת לרכוש שחקנים בשווי 191 מיליון ליש"ט הקיץ והיא קרובה להחתמת פול פוגבה אחרי שהציעה עבורו 71 מיליון ליש"ט ליובנטוס שהם 100 מיליון יורו. ה'סאנדיי מירור' כתב שסיטי תשבור את שיא ההעברות האנגלי עם ההצעה לרכוש את פוגבה ב-71 מיליון ליש"ט וברצלונה הציעה רק 57 מיליון וסיטי גברה עליה. פוגבה טען שהוא נשאר ביובה. אם פוגבה יעבור מנצ'סטר יונייטד ששחרה אותו בחינם ליובה תקבל 1.25 מיליון ליש"ט בגלל סעיף בחוקת פיפ"א. כמו כן, ראחים סטרלינג יהיה הראשון בשורה של שחקני צמרת שאמורים להגיע למועדון תמורת 45 מליון ליש"ט. סיטי רוצה גם את קווין דה ברוינה (וולפסבורג) ופביאן דלפ (אסטון וילה).

 

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במגעים עם טוטנהאם לגבי רכישת הארי קיין ב-40 מיליון ליש"ט. לואיס ואן חאל רואה בקיין את היורש של ווין רוני והוא רוצה לרכוש אותו כדי שיעורר עניין ביונייטד כפי שהיה עם רוני שנרכש ב-25.6 מיליון ליש"ט מאברטון ב-2004. טוטנהאם הבהירה ליונייטד שרק סכום ענק יביא למכירתו של הכוכב שהצהיר כי הוא רוצה להישאר בלונדון.

 

 

 

ומה לגבי רובין ואן פרסי? למרות שפורסם שההולנדי צפוי לעזוב לפנרבחצ'ה שתשלם עליו רק 5 מיליון ליש"ט, יש על כך ידיעות סותרות. ב'סאנדיי מירור' טוענים שוואן פרסי רוצה 12 מיליון יורו על הסכמתו לעזוב לפני שחוזהו מסתיים ביונייטד ובגלל שתהיה ירידה בשכר שלו.

 


ארנגיס. ילבש אדום בלונדון? (AFP)

 

ארסנל הציעה 4.4 מיליון ליש"ט על כרטיס השחקן של הקשר הצ'ילאני, צ'ארלס ארנגיס, שהיה מצוין בקופה אמריקה. הוא משחק באינטרנסיונאל הברזילאית, אבל האפשרות להחתימו מסובכת. 70 אחוז מהכרטיס שלו שייך לרשת 'סורפרקט' במדינה שהיו לה גם אחוזים בכרטיס של ניימאר.

 

קשר לאציו, קייטה באלדה, מבוקש בליברפול. סוכנו של השחקן טען כי לא נראה שיעזוב את בירת איטליה.

 

טוטנהאם רוצה את יאניק פאריירה קראסקו, שחקן הכנף של מונאקו, אבל הקבוצה הצרפתית דורשת 18 מיליון ליש"ט עליו.

 

 

 

ק.פ.ר שירדה לצ'מפיונשיפ צירפה את חלוץ מיינץ, סבסטיאן פולטר שחתם לשלוש שנים.

 

ולנסיה החתימה את סנטי מינה חלוצה בן ה-19 של סלטה ויגו. הוא חתם לשש עונות אחרי שהעטלפים שילמו עבורו 10 מיליון יורו. שחקן הכנף כבש 7 שערים ב-20 משחקים העונה ב'לה ליגה'. "זה חלום שהתגשם", אמר לאתר של העטלפים שיחלו מחר באימוני טרום העונה. 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי