"בלי פוליטיקה, אל תשרקו בוז להמנון הישראלי"

דז'קו. הפעם נגיע מוכנים
דז'קו. הפעם נגיע מוכנים | צילום: אודי ציטיאט

אדין דז'קו, פנה אל האוהדים הבוסנים. המאמן בזדרביץ': "אנחנו מוכנים"

(גודל טקסט)

מאמן בוסניה-הרצוגובינה, מחמד בזדרביץ' והחלוץ אדין דז'קו ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם ישראל כאשר אדין דז'קו קרא לאוהדים של בוסניה להתנהג בצורה נאותה עם ישראל ולא לשרוק בוז בהמנון.

 

בזדרביץ' אמר: "נראה את כל הבעיות שיש לי באימון האחרון ונהיה מוכנים לקראת המשחק נגד ישראל. זה המשחק הכי חשוב שלנו וכל השחקנים מוכנים. אני מאמין שנשחק טוב, כי לי לשחקנים מצוינים".

 

 

המאמן הבוסני שחרר הצהרה מאיימת מבחינת ישראל: "למדנו היטב את נבחרת ישראל ואנחנו מוכנים  בצורה פנטסטית. ננסה ליצור להם בעיות כמו שהם עשו לנו בישראל. אני שמח מאוד שאנחנו משחקים בזניצ'ה שכולנו יודעים מה האוהדים שווים לנו באצטדיון כזה".

 

 


בזדרביץ'. "שמח שמשחקים בזניצ'ה" (gettyimages)

 

אדין דז'קו הזמין את האוהדים להתנהג בצורה הוגנת ובכבוד ואמר: "לפוליטיקה אין מקום בספורט. האוהדים שלנו צריכים להראות עד כמה הם בסדר ולא לשרוק בוז להמנון הישראלי. הופתענו מאוד מההפסד בישראל, אבל המשחק מחר הוא חיוני עבורנו ועבור האורחים. הנבחרת היא דבר חשוב מאוד עבורנו. אין מרווח לטעות". 

 

חלוץ מנצ'סטר סיטי הוסיף: "הם יודעים הכל עלינו ואנחנו יודעים הכל עליהם. הם ניצלו את העובדה שבמשחק הראשון היינו פצועים ועם הרכב חסר, אבל עכשיו אנחנו בהרכב מלא ומוכנים". לשאלת כתב ישראלי האם הוא מכיר שחקנים של נבחרת ישראל ענה בחיוב, אבל אמר שהוא מעדיף להתרכז בנבחרת שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי