טורניר בו דריבל הוא חלק מהשגרה

דויד לואיז. הטורניר שבו דריבל הוא חלק מהשגרה
דויד לואיז. הטורניר שבו דריבל הוא חלק מהשגרה | צילום: Gettyimages

הקופה אמריקה מייצגת את השכונה ולא "הביוקר". מוכנים?

(גודל טקסט)

דרום אמריקה על המפה כמו שאריק איינשטיין המנוח של את השיר של קלפטר עם קולות רקע של סלבה ברזילאי.

 

דרום אמריקה על המפה זה משהו אחר. אם ואלדיביה הצ'יליאני יתן איזה סומבררו באמצע המגרש על המגן של נבחרת ברזיל, היציע המזרחי של "צ'י צ'י צ'ילה" ישמח מכל הלב. גם אם רוביניו יעשה איזה 'פדאלדה' מול מגן אקוודור (האמת הוא עשה את זה בעבר) כולנו נחייך.

 

 

דרום אמריקה על המפה זה גם מסי שמתעלל בבלם של אורוגוואי, ואנחנו נקפוץ למזרקה יחד עם יהודה ארם אחרי ראבונה של די מריה.

 


מסי. יחגוג על היריבים בדרום אמריקה? (AFP)

 

בדרום אמריקה ניימאר גם יכול לעשות למברטה למגן, כלומר להקפיץ מעליו עם שתי הרגליים וזה לא יראה כזלזול. "אכלת" דריבל? לך תעשה חזרה אותו דבר ותצא "שחקן". זה דרום אמריקה.

 

זה טורניר של השכונה ולא של "הביוקר" למרות שהרבה שחקנים מגיעים עם תג מחיר גבוה באירופה הנוצצת.

 

יצא לצ'ילה, ארץ של 18 מיליון תושבים לארח את הקופה אמריקה וזקני השבט יודעים לספר שכשצ'ילה אירחה את הגביע העולמי ב-1962 כל סנטיאגו ישנה עם דלתות פתוחות כדי לממש את הכנסת האורחים הכל כך אופיינית לצ'יליאנים.

 


ניימאר. זמן לפדאלדות (OJogo)

 

נשיאת המדינה, מישל באצ'לט כבר הודיעה כי ניצחונות של צ'ילה יהפכו ליום חג במדינה עם אפשרות לבקבוק יין, אחד המפורסמים בעולם וכזה שיש לי אחד ממנו. כזה שיודע לשמח לבב אנוש.

 

באצ'לט גם הזמינה את דילמה רוסף, נשיאת ברזיל ואת נשיאת ארגנטינה, קריסטינה קירשנר לסיבוב בפאבים של סנטיאגו.

 

זה הקופה אמריקה מספר 44 וצ'ילה שהגיעה ארבע פעמים למעמד הגמר ולא הצליחה להניף גביע, תנסה לעשות היסטוריה ולזכות בפעם הראשונה בקופה.

 


רוביניו. זכרונות מהעבר (Gettyimages)

 

הרבה קאליבירים יש בטורניר הזה. בדרום אמריקה כל ילד יודע שגם בנהר שיש בו דגי פיראנה, הסוס שותה עם קשית, אך עדיין צריך להיזהר.

 

10 נבחרות יהיו בטורניר מדרום אמריקה ותוסיפו את מקסיקו ואת החברה של יוסיין בולט ובוב מארלי מג'מייקה שמגיעים על תקן אורחים, כולם יקוו לזכות בטורניר כשהפרס הוא מקום בגביע הקונפדרציות במוסקבה 2017. את מי לעודד? המלצה שלי – לכו עם החברים שלכם, הם כבר יודעים מה הולך על המפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי