משחקי אירופה: שלומי חיימי סיים במקום ה-18

חיימי. השיג את המצופה ממנו
חיימי. השיג את המצופה ממנו | צילום: איגוד האופניים

אביטל גז סיימה במקום ה-38 בטריאתלון, מקום 19 לליטמן בשחייה צורנית

(גודל טקסט)

לאחר טקס הפתיחה המרשים, חודשו הבוקר (שבת) התחרויות במשחקי אירופה, כאשר המוקד היה בתחרות הטריאתלון לנשים בה לקחה חלק אביטל גז הישראלית.

 

למרות תנאי מזג אוויר קשים יחסית, שכללו רוחות וטמפרטורות גבוהות, הצליחה האלופה האולימפית, ניקולה ספרינג השווצרית, לזכות בכרטיס לאולימפיאדת ריו 2016 כשסיימה בתוצאה טובה של 2:00:28 שעות. קצת אחריה סיימו רייצ'ל קלאמר ההולנדית וליסה נורדן השוודית שיחפשו את הכרטיס האולימפי בתחרות אחרת.

 

 

גז (21), שנחשבת לאחת הכישרונות העולים בארץ, הציגה תחרות טובה מבחינתה כשסיימה במקום ה-38. היא עמדה במשימתה לסיים את התחרות, לאחר שהצליחה להעפיל לתחרות הריצה ולא נעקפה על ידי המובילות מה שהיה מוביל לפסילתה האוטומטית (שש מתחרות אחרות נפסלו).

 

גז. הצליחה לסיים את התחרות (איגוד הטריאתלון)

 

שלומי חיימי, שמתחרה באופני הרים, סיים במקום ה-18. הוא הוזנק מהמקום ה-19 (מתוך 45) שנקבע על פי הדירוג העולמי.

גל ליטמן (16), שאתמול התחרתה עם אביב בובליל בדואט, ביצעה היום את תרגיל הסולו בשחייה צורנית. היא קיבלה עליו ציון של 70.2667 שהספיק לה למקום ה-19 מתוך 21. ליטמן קיבלה ציון של 20.4000 על הביצוע, 27.4667 על היצירתיות ו-22.4000 על רמת הקושי.

 

ליטמן (מימין). רק במקום ה-19 (יח"צ)

 

גם תחרות ההיאבקות נפתחה היום, אך לא האירה פנים לנציגים הישראלים. אנדריי ציריוק (59 ק"ג, יווני-רומי) נכנע 8:0 בסיבוב הראשון לויקטור קיובאנו (מולדובה) ואילו רוברט אבנסיאן (98 ק"ג, יווני רומי) הפסיד 2:0 לסנק ילדם (טורקיה).

 

נבחרת הנערות בכדורמים, שהובסה אתמול במשחקה הראשון 29:1 על ידי הולנד החזקה, ניסתה לתקן את הרושם כשפגשה את הונגריה, אך גם הפעם חזרה עם תבוסה 23:3 (שלושער של ליאור בן דוד). ראוי לציין כי ההעפלה עצמה, לראשונה בהיסטוריה, היא ההישג הגדול של הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי