צפו: שגיא מוקי העפיל לגמר בבאקו

מוקי. הישג השיא בקריירה
מוקי. הישג השיא בקריירה | צילום: הוועד האולימפי בישראל

שלזינגר הפסידה והמפגש הפיקנטי מול ג'רבי נדחה פעם נוספת. בולדר הודחה

(גודל טקסט)

לאחר יום ראשון מאכזב, עלו הבוקר (שישי) על המזרן בבאקו המועמדים הבכירים שלנו למדליה. ירדן ג'רבי (63 ק"ג) העפילה לחצי הגמר. מאוחר יותר שגיא מוקי (73 ק"ג) העפיל לגמר, באליפות אירופה הראשונה שלו. לינדה בולדר (70 ק"ג), אכזבה והודחה כבר בסיבוב הראשון.

 

ג'רבי, שדורגה כראש בית, פגשה את הפולנייה אגאתה אוזדובה (לה הפסידה באליפות הקודמת) ולאחר קרב צמוד ניצחה בזכות עונשים. גם הקרב ברבע גמר מול השוודית מיה הרמנסון היה צמוד, אך לקראת הסוף השיגה ג'רבי יוקו שהקנה לה את הניצחון. בחצי הגמר היא הפסידה בריתוק לטינה טרסניאק הסלובנית (צפו בקרב). היא מול אנה קצ'ולה מפורטוגל בקרב על מדליית הארד.  

 

 

אליס שלזינגר, המייצגת את בריטניה, הודחה כבר בשלב שמינית הגמר מול לאנה קצ'ולה הפורטוגלית. עוד בקטגוריה, רותם שור הצעירה (22) הפסידה בקרב הראשון ביוקו למריאנה מיסקוביץ' מקרואטיה.

 

ג'רבי. תחרות לא טובה (הוועד האולימפי בישראל)

 

ליאור וילדיקן (עד 70 ק"ג), ניצחה את הקרב הראשון ביוקו מול שוקראן בקקאק הטורקייה ביוקו, אך הפסידה ללאורה קוך באיפון בשלב שמינית הגמר.

 

לינדה בולדר (70 ק"ג), אחת מתקוות המשלחת למדליה, הודחה בסיבוב הראשון על ידי היריבה ההונגריה סבינה גרשאק שהשיגה ניקוד של ווזארי ויוקו.

 

בולדר. הפסד מאכזב (הוועד האולימפי בישראל)

 

בגברים, שגיא מוקי פתח בצורה פנטסטית את התחרות, כאשר גבר על דביט ניקוסיאן הארמני באיפון תוך 29 שניות. בשמינית הגמר הוא פגש את חורחה פרננדס הפורטוגלי וגם אותו ניצח באיפון, הפעם תוך 1:39 דק'. ברבע הוא פגש את דקס אלמונד ההולנדי, שלט לאורך כל הקרב וניצח לבסוף בזכות עונשים. בחצי הגמר הוא ניצ את דניס יירצ'ב הרוסי באיפון לאחר 1:47 דק'. בגמר הוא יפגוש את נוגזרי טאטקשווילי.

 

אסף חן (81 ק"ג) הפתיע כאשר ניצח את רומן מסטופופולוס היווני באיפון והעפיל אף הוא לשלב ל-16 האחרונים. בשמינית הוא פגש את אלכסנדר סטשינקה הבלארוסי, אך לאחר קרב צמוד הפסיד ביוקו.

 

חן. תחרות טובה (הוועד האולימפי בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי