שוער דן האג על השער בעקב: "המגע הכי מתוק"

האנסן. הדהים את איינדהובן בתוספת הזמן
האנסן. הדהים את איינדהובן בתוספת הזמן | צילום: Gettyimages

האנסן סיפק את אחד המועמדים לגול העונה: "שער שרואים פעם בחיים". צפו

(גודל טקסט)

שוער דן האג, מרטין האנסן, הימם אתמול (שלישי) את הולנד כאשר כבש בעקב וקבע שוויון שוויון 2:2 דרמטי בדקה החמישית של תוספת הזמן נגד איינדהובן. כבר עכשיו אפשר לקבוע שמדובר בגול שייכלל בין היפים שנכבשו העונה ויתחרה על תואר שער העונה של אופ"א.

 

"הייתי בטירוף מוחלט אחרי השער", תיאר השוער הדני בן ה-25 את ההרגשה, "אתה מעופף לך אחרי השער ולא יודע היכן אתה נמצא בכלל, אבל אתה צריך לשמור על הראש, כי השופט עוד לא שרק לסיום. אני בטוח שידברו על השער הזה כל השבוע ובטח כל השנה".

 

 

"זה היה אינסטינקט", הוא הודה כאשר נשאל על כיבוש השער, "הכדור נחת קצת מאחוריי, עשיתי הכל כדי להיות מול השער ואז היה לי את המגע הכי מתוק עם הכדור. השער הזה הוא בטוח אחד מחמשת השערים היפים שייכבשו השנה בליגה, אתם לא חושבים כך?", שאל את העיתונאים.

 

 

הוא הצטרף לרשימה של שוערים הולנדים שהבקיעו שער שדה כמו אוסקר זליסטרה ב-2007, יאן ואן גרינסבן שעשה את זה פעמיים במדי דן בוס ומאסטריכט בשנות התשעים וריין ואן דוינהובן ממסטריכט שהשער שלו נבחר ל"שער השנה בליגה". גם מרטין פיקנהאגן ואריק קאמינס כבשו שערי שדה כשוערים.

 

האנסן גילה שזה השער הראשון שהוא כבש בבוגרים, אבל לפני כן היה לו גם אחד בנוער. עם זאת, הוא חשף שבנוער הוא שיחק שלוש שנים כחלוץ, "כך שידעתי מה לעשות". שוער איינדהובן, סלמן זאפר, אמר שהוא לא מאוכזב שספג משוער היריבה: "גם אם חלוץ פ.ס.וו היה כובש מולי הייתי מאוכזב באותה מידה, כי היינו בזמן פציעות והיינו צריכים לקחת את המשחק הזה". באיינדהובן אמרו: "שער כזה רואים פעם בחיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי