רוני: "לא אעזוב את הנבחרת אחרי המונדיאל"

רוני. אשחק כל עוד המאמן ירצה בי
רוני. אשחק כל עוד המאמן ירצה בי | צילום: GettyImages

החלוץ עשוי לשבור נגד שוויץ (21:35 בספ'2) את שיא הכיבושים של צ'רלטון

(גודל טקסט)

כל עיתוני הממלכה יצאו הבוקר בכותרות גדולות לקראת המשחק היום (שלישי) נגד שווייץ (ספורט2 החל מ-21:35). הכותרות עסקו רק בדבר אחד. ההבטחה של ווין רוני שהוא לא מתכוון לעזוב את נבחרת אנגליה אחרי המונדיאל ברוסיה 2018.

 

כזכור, בעבר דווח שרוני שוקל את צעדיו מאחר ויהיה כבר בן 32 במונדיאל הקרוב. נבחרת אנגליה מתחילה לאבד את השחקנים שעיצבו אותה בעשור האחרון. סטיבן ג'רארד אשלי קול ופראנק למפארד פרשו, אבל רוני אמר שהוא לא מתכוון לפרוש מהנבחרת ויעזוב רק אם המאמן לא ירצה בו עוד.

 

 

רוני שעשוי היום לכבוש את שערו ה-50 בנבחרת ולשבור את השיא של סר בובי צ'רלטון אחרי שהשווה אותו במשחק נגד סן מרינו אמר: "אני מתכוון שהמנג'ר יחליט על עתידי יותר משאני אחליט עליו. זה כבוד גדול לשחק עבור נבחרת אנגליה ולא אאכזב אותם לעולם. זה יהיה קשה לומר שאני מוכן לא לשחק עבורה. אני מאמין שאוכל לשחק גם במונדיאל ברוסיה 2018, אבל זו תהיה הבחירה של הבוס בלבד".

 

 

למרות דבריו הוסיף רוני אזהרה: "אם אני לא אהיה בתוכניות של המנג'ר למונדיאל עצמו, אז עדיף שלא אשחק גם במוקדמות". אנגליה כבר הבטיחה את השתתפותה ביורו, אבל זה יהיה משחק חשוב לשווייץ שנראית גם בדרך לעלייה אוטומטית עם 5 נקודות הפרש על אסטוניה.

 

רוי הודג'סון אמר לראחים סטרלינג, תיאו וולקוט, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, הארי קיין ואחרים שהגיע הזמן שהם ואחרים ישתתפו גם בנטל הכיבוש. "אין מספיק שחקנים שיכולים לעזור בנטל ולכבוש. זה היה ככה בעשור האחרון מאז שרוני התחיל להבקיע", האשים המנג'ר. לדבריו: "זה היה בעבר. בואו נדאג שזה ישתנה, כי בכל נבחרת גדולה יש כמה כובשים".

 

המנג'ר גם התייחס לסטרלינג ואמר: "הולכת להיות לו שנה גדולה והוא יהיה אחד מכוכבי אנגליה ביורו 2016, במונדיאל 2018 ואני משוכנע שגם ביורו 2020 ובמונדיאל בקטאר 2020. יום אחד הוא ייזכר שאמרתי את זה כשיחגוג 100 הופעות בנבחרת".

 

 

אנגליה רוצה ניצחון שמיני רצוף במוקדמות ואילו שווייץ הוכיחה שהיא נבחרת עם אופי כאשר פיגרה נגד סלובניה 2:0 וירדה עם ניצחון 2:3.

 

הארי קיין שהשווה עונה שעברה לאלן שירר ביכולת המשחק שלו גילה שהוא אימץ גם את התנועה בה חגג שערים בנבחרת עם היד מונפת. כך הוא כבש 260 שערי ליגה ו-30 בנבחרת. קיין רוצה לחקות אותו ואחרי שכבש שער בכורה העונה בכל המסגרות הוא מקווה שיהיה לו צ'אנס להבקיע שוב היום.

 

קיין סיפר שאימץ את התנועה של שירר אחרי שפגש אותו בתוכנית האלמותית 'מאץ' אוף דה דיי". "שירר שאל אותי למה אין לי תנועה קבועה לחגוג את השערים שלי אז אמרתי לו שאני מתכוון לחגוג כמוהו". קיין כבש עד כה שני שערים ב-3 ממשחקיו בנבחרת. גם היום הוא אמור להיכנס כמחליף בלבד.

 

הרכבים משוערים:

 

אנגליה: הארט, סמולינג, קייהיל, סטונס, שואו, מילנר, שלבי, דלף, צ'מברליין, סטרלינג, רוני

 

שווייץ: זומר, ליכטשטיינר, קלוס, שאר, רודריגס, שאקה, אינלר, ברהמי, שאקירי, מחמדי, דרמיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי