אנצ'לוטי: "רונאלדו יהיה מלך השערים של הליגה"

רונאלדו. כבר ארבעה משחקים ללא שער
רונאלדו. כבר ארבעה משחקים ללא שער | צילום: AFP

מאמנו לשעבר של הפורטוגלי יצא להגנתו: "אני מוכן להתערב על כך"

(גודל טקסט)

פורטוגל ניצחה אמש (שני) בשיניים את אלבניה, רק 0:1 משער של מיגל ולוסו בתוספת הזמן, ופורטוגל מתעסקים בכך שכריסטיאנו רונאלדו לא כבש משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות, הן בנבחרת והן בריאל.

 

פרננדו סנטוס, מאמן פורטוגל, הגן על רונאלדו וטען שהעובדה שהוא לא כבש היא עניין זמני בלבד. יתרה מכך, הוסיף המאמן כי רונאלדו שיחק עם כאבים מול האלבנים ולמרות זאת השלים 90 דקות במשחק החשוב שהעניק לסלסאו הפרש של שלוש נקודות בבית על דנמרק המדורגת השנייה.

 

 

רונאלדו החמיץ שער ממצב נוח אתמול, אבל סנטוס אמר: "הוא שחקן שכובש 50 שערים בעונה, כך שזה לא מפתיע שיש מתח וחרדה בגלל שהוא לא כובש. הוא הראה רוח לחימה בלתי רגילה לנוכח העובדה ששיחק עם כאבים".

פורטוגל תשחק נגד דנמרק ב-8 באוקטובר וניצחון יבטיח סופית את עלייתה ליורו 2016. "אנחנו צריכים לשחק במשחק הזה כאילו זה הגמר", אמר סנטוס. "עשינו צעד חשוב לעלייה, אבל עדיין זה לא מכריע. המשחק נגד דנמרק יהיה מכריע".

רונאלדו מנסה למצוא את הרשת נגד האלבנים (AFP)

גם קרלו אנצ'לוטי מאמנו לשעבר של רונאלדו בריאל מדריד הבטיח לאוהדי הקבוצה שהוא יחזור לכבוש במהרה. בראיון ל'מארקה' אמר: "אין לי ספק שהוא יחזור לכבוש ויהיה מלך השערים של ה'לה ליגה'. אני מוכן להתערב על זה", הצהיר.

אנצ'לוטי שנופש בקנדה הוסיף: "בשנה שעברה הוא כבש 61 שערים בכל המסגרות. זה ממש מדהים. זה קצת לא צפוי שרונאלדו לא יכבוש בשני המחזורים הראשונים של העונה. מוזר שגם הוא וגם ליאו מסי לא כבשו". על רפא בניטס אמר אנצ'לוטי: "אני מכבד אותו ומאמין שהוא יצליח. יש לו סגל רחב ומוכשר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי