גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד נגד מידלסבורו

ואן חאל. התעייף ממשחקי החוץ
ואן חאל. התעייף ממשחקי החוץ | צילום: Gettyimages

ואן חאל: "לא הולך להיות קל". עוד ב-1/8: ארסנל נגד וונסדיי, צ'לסי בסטוק

(גודל טקסט)

הגרלה לא פשוטה למנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר גביע הליגה: מפגש עם מידלסברו באולד טראפורד. היריבה בשלב הבא אמנם משחקת בצ'מפיונשיפ, אבל מגלה יכולת מעולה תחת הדרכתו של המנג'ר אייטור קרנקה, עוזרו לשעבר של ז'וזה מוריניו, ומדורגת נכון לעכשיו במקום השני. זה יהיה המפגש הראשון של "השדים האדומים" עם "בורו" אחרי שש שנים.

 

"מדובר באחת מקבוצות הצמרת של הצ'מפיונשיפ, כך שזה לא הולך להיות קל", הגיב לואיס ואן חאל להגרלה, "אני מאושר מהיכולת שהצגנו נגד איפסוויץ' ומהעובדה שלא נצטרך לשחק בחוץ. יש לנו יותר מדי משחקי חוץ, הם מאוד מעייפים".

 

 

שפילד וונסדיי תשחק נגד ארסנל בבית, אחרי שהדיחה את ניוקאסל מגביע הליגה. האל סיטי תארח את הפתעת הפרמיירליג, לסטר סיטי, בעוד צ'לסי של ז'וזה מוריניו תשחק בחוץ נגד סטוק סיטי. מוריניו התייחס בקצרה להרחקת דייגו קוסטה לשלושה משחקים: "זה מכאיב לקבוצה, זה מכאיב לי. אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי, כי אחר כך מחפשים מה אמרתי כדי לפגוע בי".

 

ליברפול, שבקושי עברה את קארלייל, תארח את בורנמות' באנפילד. משחק מסקרן יהיה בין מנצ'סטר סיטי לקריסטל פאלאס, שתי קבוצות המשחקות כדורגל התקפי במיוחד. נוריץ' סיטי תשחק נגד אברטון ואסטון וילה בחוץ מול סאות'המפטון, שרמסה אתמול את מילטון קיינס 0:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי