בשורות טובות לישראל: מכת פציעות לבלגיה

קומפני. הפעם זה ייכנס?
קומפני. הפעם זה ייכנס? | צילום: Gettyimages

שלושת הבלמים קומפני, ורמאלן ולומברטס לא ישחקו מול הנבחרת

(גודל טקסט)

בשורות טובות לנבחרת ישראל. נבחרת בלגיה נמצאת במצוקת בלמים לקראת משחקיה נגד אנדורה ב-10 באוקטובר וישראל ב-13 באוקטובר. כזכור, המשחק נגד בלגיה עשוי לקבוע לישראל אם תעלה לפלייאוף ליורו 2016. 

 

בלם מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני, וכן בלם ברצלונה תומאס ורמלאן, שכבר חזר להרכב ברסה ונפצע שוב אחרי עונה בה כמעט לא שיחק ייעדרו בוודאות מהסגל. אתמול נפצע גם בלם גנט, ניקולה לומברטס, במשחק ההפסד לזניט סט. פטרסבורג 2:1.

 

 

אם הכל היה כשורה קומפני ו-ורמאלן היו משחקים במרכז ההגנה. למרות שלבלגים יש מבחר גדול של שחקנים המאמן מארק וילמוטס יצטרך לקחת את שני שחקני ההגנה של טוטנהאם יאן ורטונחן וטובי אלדרווירלד שמשחקים בנבחרת כמגינים. מי שיחליף אותם הוא ג'ייסון דנייר שעבר בהשאלה ממנצ'סטר סיטי לגלאטסראיי ויכול לשחק מגן ימני. גם דריק בויאטה חברו של ניר ביטון בסלטיק מועמד להרכב.

 

ורטונחן. ישחק כבלם? (Gettyimages)

 

שחקנים נוספים שעשויים להיות מזומנים בהגנה הם ג'ייסון מוניר ולורנס דה בוק מקלאב ברוז', ג'ורדן לוקאקו מאוסטנד שיכול לשחק כמגן שמאלי.

 

בנוסף בבלגיה עוקבים אחרי פציעתו של כריסטיאן בנטקה שלא שיחק באחרונה ומקווים שיחזור לשחק נגד אברטון במדי ליברפול ואפשר יהיה לזמנו.

 

בתוך כך, נבחרת ישראל הודיעה כי מאור בוזגלו נבדק אצל רופא הנבחרת, ד"ר רוסנובסקי, ולאחר מכן הוחלט לשחררו מהתכנסות הנבחרת הקרובה ושני משחקיה הבאים מול קפריסין ובלגיה בעקבות פציעתו בשרירי הבטן.

 

בוזגלו. בב"ש מחזיקים אצבעות שהפציעה לא חמורה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי