חמוץ מתוק: קרויטר עבר 2.22 מ' ולא העפיל לגמר

החודש האחרון היה נפלא. דמיטרי קרויטר
החודש האחרון היה נפלא. דמיטרי קרויטר | צילום: יח"צ, איגוד האתלטיקה

אלוף ישראל בקפיצה לגובה סיים במקום ה-33 במוק' אליפות העולם בבייג'ין

(גודל טקסט)

הקופץ לגובה דמיטרי קרויטר (מכבי ת"א) סיים במקום ה-33 את שלב המוקדמות באליפות העולם בבייג'ין בתוצאה 2.22 מ'. אלוף ישראל החל את התחרות עם מעבר חלק של 2.17 מ'. 2.22 מ' הוא עבר בניסיון השני, ואילו ב-2.26 הוא פסל.

 

קרויטר, עבורו הייתה זו השתתפותו השנייה באליפות העולם לבוגרים, סיכם את התחרות ולמעשה את העונה כולה: "החודש האחרון היה נפלא. כיף לסכם עונה מצוינת, אם כי היא מסתכמת עם טעם חמצמץ בסוף. זה בסדר מבחינתי שהעונה הסתיימה כשלא הכול מצוין ומתוק, כי אז אתה מתחיל את השנה הבאה כמו סוג של כוכב. כשמסיימים עונה עם סוג של אכזבה, מתחילים את העונה הבאה עם האף למטה, ומשם רק נעלה גבוה. קיבלתי בראש וראיתי מקרוב את הרמה בעולם, שלא אחשוב ש-2.29 זה משהו טוב. מבחינתי את העונה הבאה אתחיל עם מוטיבציה טובה".

 

על הפסילה ב-2.26 מ' אמר: "אני לא חושב שמשהו לא עבד. אני עדיין לא יציב לחלוטין בגבהים הללו. היה לי שבוע בו הגעתי לשיא והצלחתי לשמור על רמה טובה. קשה לשמור על השיא לתקופה ארוכה כל כך, עד עכשיו. השיא הגיע למעשה קצת מוקדם מדי. אם יש לך את הקריטריון ביד, אז אתה עושה הכול כדי להגיע לשיא בתחרות המטרה האמיתית שלך".

 

"הפעם הייתי חייב להגיע לשיא עוד קודם, כדי לקבוע את הקריטריון, ואני והמאמן שלי, אנטולי שפרן, לקחנו את זה בחשבון. זה אחרת כשאתה מתכונן כבר מתחילת העונה לתחרות מטרה ובין שאתה מתכונן לתחרויות מוקדמות יותר כדי לקבוע את התוצאה לתחרות המטרה".

 


"כשמסיימים עונה עם סוג של אכזבה, מתחילים את העונה הבאה עם האף למטה". קרויטר עובר בהצלחה 2.22 מ' (יח"צ, איגוד האתלטיקה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי