לא נגמר: ריאל תנסה שוב לרכוש את דה חאה

| צילום: GettyImages

בלוג העברות: ברומיץ' ואברטון לא משחררות, מרקוביץ' בדרך לפנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ייסגר בשבוע הבא, מה שבדרך כלל אומר שצפויים לנו ימים עמוסים ומרתקים לקראת סיומו. להלן העדכונים האחרונים מרחבי הליגות ביבשת:

 

* העיתון 'אס' פרסם שריאל מדריד מנסה הסתערות אחרונה על דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד לפני סיום חלון העברות, ובאנגליה טוענים כי השדים האדומים יסכימו להצעה של כ-30 מיליון ליש"ט.

 

* שאלקה החתימה את פייר הויביירג הדני קשרה של באיירן מינכן זו השאלה לעונה. השחקן: "רוצה לקבל דקות משחק להוכיח את עצמי".

 

 

* אברטון הודיעה לג'ון סטונס שלמרות ההצעות המכובדות מצ'לסי הוא לא ישוחרר אליה. ביום שלישי סטונס הודיע למנג'ר שלו רוברטו מרטינס שהוא רוצה לעזוב, אבל המנג'ר הקאטלוני חזר לבלם בן ה-21 והסביר לו שהוא חלק מהתוכנית הגדולה לעתיד ובטופיס לא רוצים לוותר עליו. ווסט ברומיץ' לא מוכנה לשחרר את סיידו ברהינו לטוטנהאם. הטענה של WBA שהיא לא קיבלה הצעה שאפילו קרובה להערכת מחירו של השחקן והיא לא מתכוונת למכור את מלך השערים שלה.

לזאר מרקוביץ' הסרבי שאיכזב בליברפול עשוי להיות מושאל לפנרבחצ'ה. בספרד: ולנסיה החתימה את בלם בראגה, אדרלן סנטוס הברזילאי בן ה-26, לחמש עונות. 

* טוטנהאם סוף סוף רכשה חלוץ שעשוי לשחק לצידו של הארי קיין. יונג מין סונג מלברקוזן הוצג במדי טוטנהאם אחרי שהושלמה רכישתו ב-22 מיליון ליש"ט.

 

 

החלוץ הדרום קוריאני אמר: "כשאני מקבל מהאוהדים עידוד יש לי יותר מוטיבציה. אני יכול להשתמש היטב בשתי הרגליים". הוא חתם ל-5 שנים. 

 

* ווסט ברומיץ' ואברטון מאמללות את שחקניהן שרוצים לעזוב למרות סכומי כסף גדולים המוצעים עליהם ואומרות לא לקבוצות היריבות. האם אנחנו חוזרים לימים של שנות השמונים כששחקנים נאלצו להישאר במועדונים שלהם?

 

* קרלוס קרבונרו בלם רומא עבר בהשאלה לסמפדוריה.

 

* מאמן נבחרת הולנד בעבר, ברט מרוויק, מונה למאמן ערב הסעודית ועורר גל ביקורת נגדו אחרי שנטען שהוא הולך לאמן במדינה חשוכה שלא נותנת זכויות לנשים. בטורקיה הסנגלי מוסה סואו יגיע לפנרבחצ'ה מאל אהלי מאיחוד האמירויות.

 

* סנדרלנד החתימה את אולה טויבנן החלוץ השבדי ששיחק בעבר בפ.ס.ז' תחת דיק אדבוקט מנג'ר החתולים השחורים. הגיע מראן עשוי לשחק מחר נגד אסטון וילה‎.

 

* דינמו מוסקבה החתימה את החלוץ הוותיק פאבל פוגרבניאק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי