שינוי כיוון: אנגליה בונה על ורדי ושלבי במוקדמות

ג'יימי ורדי. המפתח החדש של הודג'סון?
ג'יימי ורדי. המפתח החדש של הודג'סון? | צילום: Gettyimages

חלוץ לסטר ואקס ליברפול יוליכו את הודג'סון ליורו? וגם: רוני בבצורת

(גודל טקסט)

הישורת האחרונה של שלב הבתים במוקדמות היורו הגיעה. השינויים בסגלים ובכושרם של שחקנים ישתנו עוד לפני היורו, אך תמונה ראשונה ממשית נקבל מעתה ועד לקיץ הבא. אנגליה תמיד במוקד העניינים, כך זה ככל הנראה יראה כבסיס ליורו 2016.

 

תמונת מצב: אנגליה כרגיל מצטיינת במוקדמות כל מפעל גדול וכושלת בטורניר עצמו. אחרי שסיימה אחרונה בשלב הבתים של המונדיאל 2014 היא מדורגת ראשונה בבית 5 של מוקדמות יורו 2016 עם הפרש 6 נקודות על שווייץ  כך שנדמה שלגבי העפלה ליורו הסיכויים מובטחים. המשחק הבא שלה יהיה ביום שבת נגד סן מרינו בחוץ.

 

 

מאז המשחק האחרון של אנגליה במוקדמות בו ניצחה בסלובניה 2:3 ב-14 ביוני חלו כמה שינויים גדולים בפרמיירליג וגם כמה שחקנים בסגל הנבחרת החדש שזומן למשחקים נגד סן מרינו ושווייץ החליפו קבוצות. ג'יימס מילנר עבר ממנצ'סטר סיטי לליברפול, פביאן דלפ עבר מאסטון וילה למנצ'סטר סיטי ונתנאל קליין זנח את סאות'המפטון לליברפול.

 

המוזמנים החדשים: המנג'ר רוי הודג'סון שלא ברור אם ימשיך לאמן את הנבחרת אחרי יורו 2016 והוזהר שאם הנבחרת לא תעלה שוב מהבית המוקדם לשלב הנוקאאוט הוא לא יקבל חוזה חדש, החליט להתבסס על חלוץ לסטר סיטי, ג'יימי ורדי שעד כה רשם רק הופעה אחת בנבחרת. ורדי זומן לנבחרת למרות שנתפס מעליב בצורה גזענית מהמר בקזינו, אבל אמר שמאז התבגר. לסטר עצמה הודיעה על התנצלות והבטיחה שהג'ינג'י האנרגטי יעשה למען הקהילה שעות שירות.

 


שלבי חוגג. "פתח מצוין את העונה" (Gettyimages)

 

שחקן נוסף מפתיע בסגל הוא קשר סוונזי, ג'ונג'ו שלבי עם הופעה אחת בלבד. "הוא פתח את העונה מצוין", אמר עליו הודגסון. גם ריאן מייסון, שחקן אלמוני לחלוטין עד הקיץ שעבר, קביל קרדיט ממנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, ונכלל בסגל של נבחרת שלוש האריות. שני הפצועים הנצחיים של ארסנל ג'ק ווילשייר ודני וולבק ייעדרו. ג'ורדן הנדרסון מליברפול פצוע וכך גם פיל ג'ונס.

 

סימן השאלה: ווין רוני יתאושש מבצורת הכיבושים שלו בפרמייר ליג? הוא לא הבקיע 10 מחזורים רצופים בליגה לראשונה מאז 2003 באברטון, אבל בברוז' הבקיע שלושער בליגת האלופות בניצחון 0:4. כך נראית אנגליה לפני הישורת האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי