בר טימור על אדלשטיין: "יש בינינו כימיה טובה. מודה לו"

טימור. מאוד רציתי להיות חלק מהנבחרת
טימור. מאוד רציתי להיות חלק מהנבחרת | צילום: עדי אבישי

הגארד שיהיה באליפות אירופה מספר על הקשר שלו עם המאמן הלאומי. האזינו

(גודל טקסט)

"הייתי קצת במתח לפני הפגישה עם ארז אדלשטיין, אבל בפן החיובי של המילה", התוודה בר טימור לתכנית הספורט של 103FM אחרי שנודע לו כי הוא נכלל בסגל של נבחרת ישראל ליורובאסקט 2015. "הייתה שיחה טובה. מאוד רציתי להיות בנבחרת ואני מאוד שמח שזה הצליח. קיוויתי וככה זה גם הסתדר".

 

רכז הפועל ירושלים נכלל בין 12 השחקנים שייצגו את המדינה באליפות אירופה בצרפת ואייש את עמדת הגארד האחרונה שנותרה פתוחה – על חשבונו של אפיק ניסים הוותיק מהפועל אילת, שנחתך בסינון האחרון. אך גם לאחר הפגישה עם ארז אדלשטיין, גם לטימור לא ברור מדוע הועדף.

 

 

"בגדול השיחה הייתה לאו דווקא על הבחירה בי, אלא איך אני מרגיש מתחילת הקמפיין", הסביר טימור. "איך ארז מרגיש איתי ומה הוא מצפה ממני ומה לשפר. איך אני והוא רואים את הדברים. לא נכנסנו יותר מדי ללמה כן ולמה לא, אבל כן דיברנו על התקופה הזו של הקמפיין הראשון".

 

בהמשך הרחיב אקס אלבה ברלין על יחסיו המיוחדים עם המאמן הלאומי: "ארז אימן אותי שנתיים בהפועל תל אביב ובאמת דחף אותי ומאוד מאוד קידם אותי. יש בינינו כימיה מאוד טובה. אני אסיר תודה על כל מה שעשה בשבילי".

 

אדלשטיין. "אסיר תודה לו על כל מה שעשה בשבילי" (עדי אבישי)

 

"למדתי שאני צריך להיות מוכן, לא משנה מתי", הסביר טימור בעקבות השיחה עם אדלשטיין. "זו אליפות מאוד אינטנסיבית – לשחק חמישה משחקים בשישה ימים. צריכים להיות מוכנים לכל משחק. גם אני צריך לעבוד על ההכנה המנטלית כדי להיות מוכן לכל רגע. אני לא מתעסק בכמות הדקות שלי, כמה שייתנו ייתנו, הכל לטובה".

 

היכולת במשחקי ההכנה הייתה מאכזבת למדי וכללה רק ניצחון אחד, אך טימור יודע מה המטרה האמיתית: "אני לא חושב שמה שהיה עד עכשיו חשוב. כמובן שכל משחק רוצים לנצח, גם בהכנה. אבל בסוף יזכרו את האליפות. אנחנו מצפים מעצמנו ורוצים לעשות תוצאות טובות ובשביל זה אנחנו נוסעים".

 

לבסוף הרחיב טימור על המרקם החברתי בנבחרת: "יש פה הרבה מנהיגים ומקיימים הרבה שיחות בין כולם. נבחרת פתוחה שמדברים על הכל. אני מאוד שמח להיות חלק ממנה וכולנו מבינים למה אנחנו נוסעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי