קולמן: "תמיד קשה לנו כשאנחנו מגיעים לכאן"

קולמן. חייבים לעשות את זה
קולמן. חייבים לעשות את זה | צילום: Gettyimages

וויילס תתארח הערב בקפריסין במרחק נגיעה מהיורו והמאמן מחכה ומצפה

(גודל טקסט)

שני ניצחונות, הערב (חמישי, חגיגה אירופית החל מהשעה 21:35 בספורט1 וב-HD) בקפריסין וביום ראשון בבית מול ישראל – ונבחרת וויילס תבטיח את מקומה באליפות אירופה ביורו 2016 בצרפת.

 

"הלחץ קיים", התוודה כריס קולמן, מאמן נבחרת וויילס. "זו מסוג הסיטואציות בה אתה מגלה על עצמך דברים. אנחנו טובים וחזקים מספיק לעמוד בזה, ואנחנו חייבים לעשות את זה".

 

 

את שני הביקורים האחרונים שלהם בניקוסיה, הוולשים יעדיפו לשכוח, מאחר שהסתיימו פעמיים בהפסד: 1:0 בנובמבר 2013, ו-3:1 באוקטובר 2007. כך שחניכיו של כריס קולמן לא יזלזלו ביריבתם.

 

וויילס הפסידה רק פעם אחת ב-11 משחקיה האחרונים, ובהתאם היא במקום הראשון בבית 2 עם 14 נקודות משישה משחקים (4 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו), כאשר הגול האחרון שספגו היה נגד אותה קפריסין במפגש הקודם (324 דקות סך הכל). גם קפריסין עדיין בתמונת העלייה. אולי לא בין שני המקומות הראשונים, אך כן באמצעות המקום השלישי המוליך לפלייאוף. אחרי שישה משחקים, שכנינו עם 9 נקודות (בדיוק כמו ישראל) עם אותו הפרש שערים (1 ).

 

ג'יימס צ'סטר, מגן ווסט ברומיץ' מהפרמיירליג, לא צפוי לשחק הערב עקב פציעה  אך עשוי להיות כשיר למפגש מול ישראל בראשון. האל רובסון-קאנו, שכבש מול קפריסין במפגש הקודם, כן נטל חלק באימון וצפוי להיות כשיר.

 

"הם שוב יקשו עלינו, אבל למה בעצם שינסו להקל עלינו?", הסביר קולמן שנותר נחוש, "אנחנו נצטרך להתרכז בדברים שאנחנו רוצים לעשות. תמיד קשה לנו כשאנחנו מגיעים לכאן, וחשוב לזכור שגם לקפריסאים יש עוד על מה לשחק, הם חייבים לנצח. אבל אם נהיה בשיאנו, אנחנו אתגר לכל יריבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי