זה הזמן של גרמניה להראות מי היא באמת

שווינשטייגר. צריכים לשחק טוב 90 דקות
שווינשטייגר. צריכים לשחק טוב 90 דקות | צילום: Gettyimages

שווייני רחוק מכושרו והמצב של המאנשאפט בבית מסובך. צ'אן יערוך בכורה

(גודל טקסט)

באופן פרדוקסלי הרחבת היורו מ-16 ל-24 שנועדה להעניק כרטיס גם לבינוניות של אירופה, הועילה דווקא לגדולות. איטליה, ספרד ושווייץ משתתפות קבוצות מהיבשת בטורנירים האחרונים מדורגות כרגע במקום השני בבתים שלהן בלי שום חשש להיקלע לפלייאוף.

 

זה לא המצב של גרמניה. רגע לפני שהישורת האחרונה של הקמפיין יוצא לדרך אלופת העולם מוצאת עצמה במצב  די מורכב בבית 4. לא רק שהמאנשאפט במקום השני אחרי פולין (13 נקודות לעומת 14), סקוטלנד מאיימת על גרמניה מהמקום השלישי עם 11 נקודות.

 

 

תמונת מצב:  מזמן לא ראינו מצב בו גרמניה לא מובילה את הבית שלה במוקדמות.  כדי לחזור למקומה הטבעי על אלופת העולם לצלוח את שני המשחקים הקשים המחכים לה. תחילה ביום שישי בבית מול פולין, לה הפסידה 2:0 בוורשה ומול מלך שערי המוקדמות עד כה, רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן עם שבעה שערים. ביום שני ישחקו המאנשאפט בסקוטלנד אותה ניצחו בקושי 1:2 בגרמניה. "אלא לא משחקי ידידות, אנחנו חייבים לתת תוצרת", אמר תומאס מולר.

 

ארבעה שחקני סגל עברו קבוצות בקיץ. בסטיאן שוויינשטייגר מבאיירן מינכן למנצ'סטר יונייטד (9 מיליון יורו), החלוץ מקס קרוזה ממנשנגלדבאך  לוולפסבורג (12 מיליון), כריסטופר קרמר ממנשנגלדבאך  ללברקוזן (סיום השאלה) ולוקאס פודולסקי מארסנל לגלאטסראי (2.5 מיליון).

 

צ'אן במדי גרמניה הצעירה. יקפוץ כיתה לבוגרת? (Gettyimages)

 

המוזמנים החדשים: אמרה צ'אן, שחקן הנבחרת עד גיל 21 מליברפול, עשוי לערוך הופעת בכורה השבוע.   

 

סימן השאלה: מי יוביל את הנבחרת? שוויינשטייגר זומן לסגל, אבל הוא רחוק משיאו ואף שכר מאמן כושר שיעבוד אתו במנצ'סטר. במסיבת העיתונאים לקראת פולין טען שוויני שהוא רעב ובמצב רוח מצוין לנבחרת. "צפויים לנו שני משחקים קשים ואנחנו זקוקים לנקודות", הודה קשר יונייטד, "אנחנו צריכים לשחק טוב 90 דקות, לצאת להתקפות ולהיות מרוכזים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי