לאב: "גצה הראה בבאיירן דברים מדהימים"

גצה. קיבל מחמאות
גצה. קיבל מחמאות | צילום: Gettyimages

מאמן גרמניה יפתח הערב (21:35) עם הקשר כחלוץ מדומה מול אירלנד

(גודל טקסט)

גרמניה זקוקה היום לתיקו בבית 4 מול אירלנד בדאבלין כדי לעלות ישירות ליורו 2016, אבל היא צפויה למשחק של מלחמת עולם מצד האירים שעדיין נלחמים על הכרטיס לפלייאוף ואולי אפילו על המקום השני (21:45). גרמניה חזרה לעצמה אחרי פתיחה גרועה של הקמפיין עם ניצחונות על פולין 1:3 ועל סקוטלנד 2:3.

 

ב-"בילד" מדברים בעיקר על תומאס מולר התואם של רוברט לבנדובסקי בבאיירן מינכן. לפולני הצמידו כינוי "לבנגולסקי",  ולמולר המציאו את הכינוי "גוזילר" על שם המפלצת היפנית "גודזילה". גוזילר הבקיע שלושה שערים. מולר בכושר שיא מתחילת העונה עם 8 שערי ליגה, צמד באלופות וסך הכל 13 שערים בכל המסגרות. במוקדמות היורו כבש מולר שמונה שערים, שני רק ללבנדובסקי עם עשרה שערים.

 

מאריו גצה יתופקד הערב כנראה כחלוץ "9 מזויף" ואילו מולר ישחק בכנף ימין כשמאחוריהם מסוט אוזיל, שחזר לכושר בארסנל. "גצה הראה בשבועות האחרונים בבאיירן מינכן שהוא יכול לעשות דברים גדולים", אמר מאמן גרמניה יואכים לב, "יש לו יכולות טכניות מדהימות. שני השערים שכבש נגד פולין עשו לו רק טוב".

 

מולר. יש לו כינוי חדש "גוזילר" (Gettyimages)

 

 

"לרוי קין חזה גדול משלי"

 

אירלנד קרובה להבטיח את המקום השלישי אבל עדיין חולמת על מקום שני, מתכוננת להציג הרבה תשוקה, אבל בינה לבין אלופת העולם קיים פער איכותי גדול.

 

המאמן מרטין אוניל עשוי לפתוח עם רובי קין על הספסל. החלוץ הוותיק הגיע מאוחר לנבחרת לאחר שאשתו קלאודין ילדה את בנם השני. עוזר המאמן, רוי קין, התלוצץ: "רובי ישחק אלא אם כן הוא צריך להניק את הבן שלו". רובי לא נשאר חייב ועקץ: "שקין לא ידבר. יש לו חזה גדול יותר משלי".

 

"לאור המצב בבית שלנו אסתפק בכרטיס לפלייאוף", אמר אוניל, "יש לנו סיכוי טוב להגיע לצרפת גם דרך הפלייאוף למרות שתמיד זו חידה גדולה את מי נקבל שם (ישראל?, י"ז.). גם המקום הפלייאוף לא בטוח כי יש לנו שני משחקים קשים מאוד נגד גרמניה ופולין בחוץ. אבל האם זה אומר שנרים ידיים? בשום אופן לא".

 

הרכבים משוערים:

 

אירלנד: גיוון, כריסטי, אושיי, קאוג, בריידי, מיילר, וולטרס, הנדריק, מקארת'י, מקגידי, לונג.

 

גרמניה: נוייר, צ'אן, הומלס, בואטנג, הקטור, קרוס, שוויינשטייגר, אוזיל, גונדוגן, מולר, גצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי