ספרד ביורו אחרי 0:4 על לוקסמבורג

פציעה קשה למוראטה
פציעה קשה למוראטה | צילום: GettyImages

קאסורלה (2) ואלקסאר (2) כבשו, אך סילבה ומוראטה נפצעו. אין שבר לחלוץ

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד הבטיחה הערב את העפלתה למשחקי היורו שייערכו ב-2016 בצרפת, אחרי ניצחון ביתי 0:4 על לוקסמבורג.

 

אוקראינה וסלובקיה נאבקות על המקום השני בבית. אחת מהשתיים תסיים במקום השלישי, המוביל למשחקי הפלייאוף.

 

 

סלובקיה אירחה את בלארוס והייתה זקוקה לניצחון בדרך ליורו אבל היא נוצחה במפתיע 1:0, אוקראינה התארחה אצל מקדוניה וניצחה 0:2.

 

ספרד – לוקסמבורג 0:4

 

אלופת אירופה תצא במחזור הסיום למשחק קשה באוקראינה ולכן היא רצתה להבטיח את העפלתה ליורו כבר הערב (שישי), מול היריבה החלשה.

 

ספרד ניצחה שישה משחקים רצופים בקמפיין, כשלראשונה בתולדות הנבחרת במוקדמות היורו, ספרד פתחה בלי אף נציג של ריאל מדריד בהרכב.

 

ג'רארד פיקה, שמרבה לדבר על זהותו הקטאלונית, ספג שריקות, בוז רבות מהקהל באצטדיון הקטן בלוגרוניו. בלם ברצלונה לא מופתע מקבלת הפנים הזאת.

 

כבר בדקה העשירית למשחק נפצע דויד סילבה אחרי תיקול והוחלף על ידי חואן מאטה. מוראטה נפצע גם הוא בדקה ה-33 וירד נאנק מכאבים, כשתחילה היה חשש כי הוא סובל משבר ברגלו, אך בבית החולים שללו אפשרות שכזו. במקומו נכנס לשחק פאקו אלקסאר.

 

רגע הפציעה של דויד סילבה (Gettyimages)

 

לוקסמבורג החזיקה מעמד עד לדקה ה-42. ואז, התקפה ספרדית, פדרו בעט, השוער האורח הדף למרכז הרחבה, קאסורלה עט על המציאה וכבש. 0:1 לספרד. השער השני הגיע בדקה ה-67, אלקאסר נהנה מבישול נפלא של ססק פברגאס וכבש, 0:2 לספרד. אלקסאר כבש גם את השער השלישי בדקה ה-80.

 

קאסורלה כבש את השער הרביעי לזכות הספרדים בדקה ה-85, בדרך לניצחון קליל ולהבטחת המקום הראשון בבית ג'.

 

כובשי השערים חוגגים (Gettyimages)

 

סלובקיה – בלארוס 1:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)


המארחת שהפתיעה כשכבשה את המקום הראשון בבית, צברה רק נקודה אחת בשני משחקיה האחרונים עד הערב. הסלובקים ידעו שהם חייבים לנצח מול האורחת שאיבדה כל סיכוי להעפיל.

 

דראגון הפתיע את המארחת בשער שכבש בנגיחה, אחרי הגבהת כדור קרן של ברסאן בדקה ה-34. בדקה ה-65 נותרה בלארוס בעשרה שחקנים, לאחר שמרטינוביץ' ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

 

מקדוניה – אוקראינה 2:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)


נועלת טבלת הבית שיחקה לעיני הקהל הביתי מול האורחת שנאבקת על המקום השני, במטרה להימנע מהגעה לפלייאוף.

 

בדקה ה-59, 0:1 לאוקראינה. נגיעת יד של מגן מקדוני ברחבה, סלזניוב ניגש אל הנקודה הלבנה וכבש. קראבץ הבקיע את השער השני בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי