צו 11: בייל בשירות ישראל? קולמן: "גארת' יפתח בהרכב"

בייל. יעזור הערב לגוטמן?
בייל. יעזור הערב לגוטמן? | צילום: ערן לוף

נקודה של וויילס בבוסניה תעלה אותה ותעזור לגוטמן (21:35, ספורט2)

(גודל טקסט)

ישראל זקוקה לתיקו או ניצחון וולשי היום על בוסניה כדי שהחלומות שלה לעלות לפלייאוף יהיו בתוקף (21:35, ספורט2HD). המאמן הוולשי, כריס קולמן, ביקש מגארת' בייל לסיים היום את העבודה ולעזור לוויילס לקחת נקודה כדי שתבטיח עלייתה לראשונה מזה 57 שנה לטורניר גדול. אם בוסניה תנצח ישראל תצטרך להוציא משהו מהמשחק בבלגיה (בהנחה שתנצח את קפריסין) וזה יהפוך את משימתה כמעט לבלתי אפשרית בהנחה שבוסניה תנצח בקפריסין.

 

הבעיה שבייל שיחק רק 24 דקות במשחק נגד אתלטיקו מדריד (1:1) אחרי שחזר מפציעה ארוכה ולא שיחק שלושה שבועות. קולמן אמר: "בייל יפתח. לא היו לי ספקות אם להרכיב אותו למרות שלא ברור מה הכושר שלו כעת. יש לנו מזל שיש לנו אותו, אבל הוא יודע שלא הכל תלוי בו. אני אהיה מאושר אם יקבל את כל הכותרות ויבקע שער אחד או שניים גם הפעם". בייל כבש עד כה שישה שערים במוקדמות.

 

 

קולמן הכחיש ידיעות על לחצים מצד ריאל מדריד להגביל את משחקו ואמר: "הם לא הודיעו לנו שהוא יכול לשחק 35 או 50 דקות. אנחנו לא מאלה שמסכנים שחקנים. אם היה ספק שהוא יכול לפתוח הוא לא היה ב-11. נפקח עליו במהלך המשחק לראות אם כשיר לסיים 90 דקות. יש לנו שני משחקים בארבעה ימים, אני לא חושב שהוא ישחק את כל המשחק בבוסניה".

 

האיצטדיון של בוסניה בזניצ'ה נחשב לביתי מאוד והצופים שם יושבים קרוב לקווים ומתנהגים באגרסיביות. היום יוכלו להגיע רק 15 אלף צופים אחרי שאופ"א סגרה חלק מהאיצטדיון בגלל התנהגות גזענית של האוהדים.

 

הקפטן אשלי וויליאמס אמר: "אחרי התיקו 0:0 נגד ישראל אנחנו נחושים לסיים את הג'וב היום. לא חששנו כל הקמפיין מאף נבחרת אז למה שנחשוש מבוסניה. תמיד התמודדנו עם כל אתגר ואנחנו גאים בזה. לא נגיע עם דאגה, אנחנו בוטחים בעצמנו".

 

בבוסניה רואים במשחק "להיות או לחדול". למאמן מחמט בזדרביץ' יש הרבה בעיות בהרכב. מוחמד בשיץ' מאברטון מושעה, סיאד קולשינץ', טינו סוסיץ' וארמין זץ' פצועים ולא ישחקו. ולא ברור עדיין אם אדין דז'קו יפתח. הוא השלים אתמול את אימון הנבחרת ונראה שיהיה כשיר אחרי שלא שיחק ברומא מאז ה-26 בספטמבר ונטען אז שהוא יהיה בחוץ חודש.

 

בזדרביץ' אמר אתמול: "אני מקווה שדז'קו יפתח ואם לא יהיה בהרכב הוא ישב על הספסל. הצוות הרפואי שלנו עשה הכל כדי לאושש אותו. למדנו את המשחק של וויילס ואני מאמין שהם יצופפו את המשחק. אנחנו צריכים להניע טוב את הכדור. אסור לנו לעשות טעויות במשחק הזה".

 

שוער צ'לסי, אסמיר בגוביץ', אמר: "אנחנו רגילים ללחץ הזה. אני מאמין שנצליח לנצח, כי אצלנו בבית אנחנו יכולים להקשות על היריבה. אנחנו צריכים לשחק חכם, אבל אגרסיבי כדי לעצור את בייל. אני לא מדבר על פגיעה בו פיזית, אבל צריך לשחק נגד שחקן כזה אגרסיבי. אם ניתן לו מרחב הוא יכול לעשות לנו הרבה בעיות".

 

חלוץ וויילס, רובסון-קאנו אמר: "וויילס ידועה שהיא אומה שאוהבת רוגבי, אבל אנחנו נוכיח שהיא לחלוטין גם אומה של כדורגל. אם נעלה נראה תמיכה מאסיבית בנו כמו שסוונזי וקרדיף מקבלות מאוהדיהם".

 

הרכבים משוערים:

 

בוסניה: בגוביץ', ביאקיצ'יץ', סוניץ', ספהיץ', זוקנוביץ', ויסקה, מדוניאנין, פיאניץ', לוליץ', איבישביץ', דז'קו

 

וויילס: הנסי, צ'סטר, וויליאמס, דיוויס, גנטר, אלן, לדלי, טיילור, ראמזי, בייל, רובסון,קאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי