ממפיס והונטלאר בהרכב הולנד, ואן פרסי על הספסל

ממפיס. יוביל את הולנד לפלייאוף?
ממפיס. יוביל את הולנד לפלייאוף? | צילום: Gettyimages

הכתומים במשבר וחייבים ניצחון בקזחסטן (18:50, ישיר בספורט 2)

(גודל טקסט)

הבית המרתק של הערב הוא בית 1 ולא רק בזכות העובדה שהולנד עלולה להיות מודחת מהיורו 2016 כבר הערב אם לא תנצח את קזחסטן בחוץ באסטנה (חי בספורט2 החל מ-18:50).

 

הולנד רשמה שני הפסדים נגד איסלנד וטורקיה, ואם הטורקים ינצחו פעמיים (נגד צ'כיה ואיסלנד) הם יעלו לפלייאוף והולנד תישאר בחוץ. ההולנדים בונים על ניצחון צ'כי על טורקיה ומקווים לנצח בחוץ, אבל זה כבר לא הידיים שלהם. הלחץ על המאמן דני בלינד גדול. 

 

 

העיתון ההולנדי 'דה טלחראף' המליץ לשחקני האורנייה בכותרת הראשית: "תילחמו כמו אריות". במשחק נגד אותה יריבה בארינה של אמסטרדם ההולנדים התקשו לכבוש ורק כניסתו של קלאס יאן הונטלאר הפיחה רוח חיים בנבחרת. הוא כבש בדקה ה-62 וזה הסתיים בניצחון 1:3 כתום. בימים כתיקונם ההולנדים היו דורסים את היריבה, אבל עכשיו למרות שהם מצהירים שיש להם ביטחון הם יעלו ברגליים רועדות.

 

הונטלאר צפוי לפתוח יחד עם ממפיס דפאי. שניהם מיעטו לשחק ביחד, אבל הונטלאר אמר: "המאמן מחליט והוא מתייעץ איתנו. העיקר המטרה". למרות שהקזחים אחרונים בבית חלוץ שאלקה מזהיר: "היום כל נבחרת יכולה להפתיע. גם הם". בשני ההפסדים האחרונים הולנד גם לא כבשה אף שער.

 

הונטלאר. "היום כל נבחרת יכולה להפתיע" (Gettyimages)

 

אתמול באימון המסכם לא הצליחו שחקני הולנד לכבוש אף שער גם באימון פנימי, אבל בלינד אמר: "זה אולי סימן טוב. מקווה שמדובר באמירה המפורסמת שהחזרה הגנרלית נכשלת ההצגה מצליחה. יש עליי לחץ וזה ברור, אבל אני יודע שאם נעלה לפלייאוף זה כבר תהיה בשורה למרות שמינו אותי כדי לעלות אוטומטית".

 

חלוץ פנרבחצ'ה ואן פרסי בטוח: "טורקיה תאבד נקודות, היא לא תנצח את שני המשחקים הקרובים. יש לנו הזדמנות לתקן את המעוות ולעלות ליורו". מהסגל של דני בלינד ייעדרו לוסיאנו נרסיג, אריאן רובן, דייבי קלאסן, דריל יאמנאט, סטפן דה פריי ולוק דה יונג.

 

ואן פרסי. "יש לנו הזדמנות לתקן" (Gettyimages)

 

למרות דבריו של ואן פרסי, 84 אחוז מההולנדים בעיתון טלחראף אמרו שאין להם אמון בנבחרת ורק 10 אחוז סבורים שהולנד תעלה ליורו. ווסלי סניידר גם עשוי להיעדר בגלל שאישתו יולנדה יכולה לללדת כל רגע והוא אמר: "ברגע שאישתי תלד אני עולה על מטוס לטורקיה"

 

המגן הימני של אייאקס, קני טטה, בן 20 יחגוג הופעת בכורה בנבחרת בגלל קללת מגינים. פול והראג מגן אאוגסבורג סובל מחום גבוה (39.5 מעלות), גרגורי ואן דר וויל מפ.ס.ז' מושעה ויאנמאט, כאמור, פצוע.

 

הולנד: סילסן, טטה, ברומה, ואן דייק, רידוואלד, בלינד, ויינלדום, סניידר, אל גאזי, הונטלאר, ממפיס.

 

צ'כיה – טורקיה (21:35, ספורט1)

 

הצ'כים כבר עלו ליורו ולכאורה הם יכולים לזלזל ולתת לטורקיה לנצח, אבל לפני למשחק היתה תקרית בין המאמן הטורקי פאתיח טרים למאמן הולנד דני בלינד. לטרים נודע שבלינד שלח אי מייל למאמן הצ'כי ולהתאחדות הצ'כית בו בירך אותם על העלייה ליורו. טרים טען שבכך ניסה בלינד לדרבן את הצ'כים להילחם נגד טורקיה. "אתה לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין מה פשר המייל הזה", אמר המאמן והוסיף: "הם ניסו לנצח אותנו פעמיים ונכשלו, אז עכשיו הם בונים על עזרת אחרים".

 

איסלנד – לטביה (18:50, ספורט1)

 

מוליכת הבית עדיין רוצה לסיים את הקמפיין במקום הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי