"לא הייתי צריך לשתף את וולקוט וצ'מברליין"

וולקוט מטופל. נפגע בשריר
וולקוט מטופל. נפגע בשריר | צילום: AFP

ונגר אחרי שהשניים נפצעו ב-3:0 מול וונסדיי ובספק למשחקים הבאים

(גודל טקסט)

ארסן ונגר כנראה לא מצליח להשתנות. אחרי ארבעה נצחונות רצופים בכל המסגרות וניצחון גדול על באיירן מינכן 0:2 בליגת האלופות, עלה אתמול ונגר עם הרכב צעיר בהילסברו נגד שפילד וונסדיי והפסיד 3:0.

 

פרט להפסד וההדחה מגביע הליגה, הוא גם כנראה הפסיד למספר שבועות את אלכס אוקסלייד-צמברליין ותיאו וולקוט שנפצעו, וזו הבשורה היותר קשה עבור התותחנים.

 

 

החשש כעת ששני השחקנים יחמיצו את המשחקים הבאים, בין השאר את הדרבי מול טוטנהאם ואת המפגש באליאנץ ארנה מול באיירן מינכן.

 

למרות שההרכב של ונגר כלל שני צעירים שערכו הופעת בכורה ולמעשה פתח עם הרכב משני למדי, עדיין יש כמה מספרים המוכיחים שהתותחנים היו צריכים לנצח את המשחק. ההרכב שעלה על המגרש שוויו היה 74.7 מיליון ליש"ט. עם זאת, ארסנל לא ניצחה את וונסדיי בהילסברו 7 משחקים רצופים, האחרון רק ב-1993. 

 

גביע הליגה הוא בפירוש לא כוס התה של ונגר. ארסנל ספגה בכל 12 משחקיה האחרונים במפעל, כאשר 2011 הייתה השנה האחרונה בה העפילה ארסנל מעבר לרבע הגמר במפעל. ונגר נכשל 20 פעמים בניסיון לזכות. מאז אפריל 2014 זה היה ההפסד הכי גדול של ארסנל (אז מול אברטון, גם כן 3:0). 

 

התותחנים המומים. 74.7 מיליון ליש"ט נכנעו (Gettyimages)

 

ונגר אמר בסיום: "הפציעות של וולקוט ואלכס הן פציעות שריר ואני עדיין לא יודע מה הנזק. נצטרך להמתין 24 שעות לצילומים. כנראה שגם אותם לא הייתי צריך לשתף. אני מודאג, כי המשחק הבא שלנו הוא משחק גדול בשבת (בחוץ מול סוונזי) ואחר כך מחכה לנו משחק קשה מאוד נגד באיירן מינכן, וגם ככה אנחנו במחסור של שחקנים אחרים".

לגבי גלן קאמרה, אלכס אייובי ובנסר, שקיבלו הזדמנות ואיכזבו את המאמן, אמר ונגר: "כנראה שהם עדיין לא מוכנים לאתגר ולרמה הזו. היינו נאיבים וקצרים במרכז המגרש. זה היה יום גרוע במשרד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי