דיווח: איברהימוביץ' יעבור לשחק במיאמי

כבר ביקש ויזה למטרת עבודה
כבר ביקש ויזה למטרת עבודה | צילום: AFP

ל'אקיפ מפרסם כי קבוצתו של דיוויד בקהאם תחתים את חלוץ פ.ס.ז' בקיץ

(גודל טקסט)

עיתון הספורט הצרפתי הנחשב לאחד האמינים בעולם,"ל'אקיפ", פרסם הבוקר (רביעי) על כל שער העיתון ידיעה לפיה זלאטן איברהימוביץ' יהיה אחד משחקני הרכש הבולטים של דיוויד בקהאם בקבוצה החדשה שהוא מקים בליגת ה-MLS.

 

העיתון פרסם שבקהאם, שיחזור לשחק משחקי כדורגל ברחבי העולם במסגרת סרט דוקומנטרי שעושה עליו רשת ה-BBC, הצליח לעניין את איברה בפרויקט שלו, הרי גם שהקבוצה תשחק במיאמי, הנחשבת לעיר אטרקטיבית ביותר. השבדי בן ה-34 מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב בצרפת, וכבר נודע כי הוא ביקש ויזה לארה"ב למטרות עבודה לפני שנה. 

בנוסף מדווח שפ.ס.ז' רוצה את אחד משלושת החלוצים הבאים כיורש של אברהימוביץ' – כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי או ניימאר. שמות גדולים, אבל עם הכסף מקטאר הכל אפשרי. 

 

"איברה" יוכל להצטרף לבקהאם רק במרץ 2017, כשהקבוצה החדשה של הכוכב האנגלי תתחיל לשחק בפלורידה. סוכנו של הכדורגלן, מינו ראיולה, אמר: "הכל אפשרי מבחינתו. הוא יהיה שחקן חופשי ויוכל לחתום היכן שירצה. גם להאריך לעוד שנה את חוזהו בפ.ס.ז'. יש לנו מספר הצעות כולל ממילאן". 

 

איברהימוביץ'. גם מילאן על הפרק (Gettyimages)

 

הקבוצה החדשה של בקהאם צפויה להיות המועדון ה-24 ב-MLS. בקהאם ואיברה ביחסים טובים ויש ביניהם הבנה. זלאטן חושב על ההרפתקה החדשה מכיוון שהוא יודע שאין לו עוד שנים רבות לשחק והוא מיצה את עצמו באירופה. משפחתו של השבדי אוהבת את מיאמי, לשם הם נוסעים פעמים רבות לחופשה. האפשרות שהחלוץ ימשיך עוד עונה בפ.ס.ז' קלושה לפי הל'אקיפ בגלל שראשי המועדון כבר חושבים על יורש לחלוץ. 

 

איברהימוביץ' מתכנן לשחק ביורו (אם שבדיה תעלה מהפלייאוף) וגם במשחקים האולימפיים. השאלה הגדולה היא האם החלוץ ייעדר מהמגרשים חמישה חודשים, הרי שהקבוצה החדשה של בקהאם תשחק לראשונה רק במרץ 2017 – כחצי שנה מסיום חוזהו בפ.ס.ז' – אבל ניתן להניח כי אם יחתום הוא יושאל עד לפתיחת המשחקים ב-MLS.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי