בנטקה נפצע ובספק למשחק נגד צ'לסי

קלופ ובנטקה. חוסר המזל נמשך וניצחון בכורה עוד אין
קלופ ובנטקה. חוסר המזל נמשך וניצחון בכורה עוד אין | צילום: Gettyimages

מכת הפציעות בעידן קלופ נמשכת. פירמינו בחוד מול בורנמות' (21:45)

(גודל טקסט)

חוסר המזל של יורגן קלופ בליברפול נמשך. הערב תשחק הקבוצה נגד בורנמות' בשמינית גמר גביע הליגה (פריצות בספורט2 החל מ-21:45) והמנג'ר הגרמני התבשר שכריסטיאן בנטקה שוב פצוע בברכו, לא יוכל לשחק והוא בספק גדול למשחק נגד צ'לסי.

 

קלופ עדיין מחפש ניצחון ראשון אחרי שלוש תוצאות תיקו מאז נכנס לתפקידו, אבל גם אלילת המזל רחוקה מלעמוד לצדו. מאז שקלופ הגיע לאנפילד, דני אינגס וג'ו גומס גמרו את העונה, הקשר הצעיר ג'ורדן רוסיטר נפצע בנבחרת ורוברטו פירמינו בקושי משחק בגלל שאינו כשיר במאה אחוז. כמובן שדניאל סטארידג' עוד לא שיחק עבורו בעקבות פציעות חוזרות בברך וכאמור בנטקה שוב ייעדר אחרי שכבר חזר וכבש מול סאות'המפטון.

 

 

קלופ אמר על פציעתו של סטארידג': "הבעיות שלו ידועות לי. יש לו עוד מים בברך ואנחנו לא מתכוונים לקחת סיכונים". פירמינו עשוי להיות מוצב היום כחלוץ מרכזי. קלופ רצה אותו לדורטמונד ואמר אתמול: "כששמעתי בקיץ שליברפול רכשה אותו אמרתי שזו קנייה טובה. הוא שחקן חשוב עבורנו, חזק, מהיר עם הכדור, אבל צריך את הזמן שלו". 

 

פירמינו ובנטקה. הראשון בחוד, השני בחוץ (Gettyimages)

קלופ אמר במסיבת העיתונאים שלדעתו גביע הליגה זה המפעל הכי חשוב בעולם וניסה להבהיר שהוא מתייחס למשחק במלוא הרצינות, אבל נראה שייאלץ לעלות היום בהרכב מאוד חסר, גם כדי לשמור על שחקנים למשחק נגד צ'לסי בשבת בצהריים (14:30 בספורט1 וב-HD)

 

בעקבות הפציעות הרבות בהתקפה, קלופ מעוניין בכוכב סאסואלו האיטלקית, דומניקו ברארדי, כך מדווח ה"גאזטה דלו ספורט". חלוץ נבחרת איטליה נחשב לאחד הכישרונות הגדולים מבין צעירי הסרייה A. קלופ שהבטיח עם בואו למועדון לא לעשות שינויים גדולים בסגל, הבין שאין לו יותר מדי עם מי לשחק – גם בגלל הפציעות רבות וגם בגלל אכזבתו מחלק מהשחקנים. 

 

ברארדי. קלופ שוב שם עליו עין (Gettyimages)

 

קלופ עקב אחרי ברארדי בן ה-21 גם כשהיה מאמן דורטמונד. בעבר לא היה יכול לרכוש אותו בגלל הבעלות המשותפת של השחקן בין יובנטוס לסאסואלו, אבל כעת הוא שייך כולו לסאסואלו ויש על מה לדבר. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי